اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

راه‌اندازی 72 آشپزخانه در قالب طرح اطعام حسینی در استان کرمان

همزمان با آغاز ماه محرم ۷۲ آشپزخانه در قالب طرح اطعام حسینی توسط کمیته امداد و به‌منظور اطعام نیازمندان در استان کرمان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی 72 آشپزخانه در قالب طرح اطعام حسینی در استان کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یحیی صادقی در مراسم نمادین راه‌اندازی یکی از این آشپزخانه‌ها در مرکز نیکوکاری بوتراب شهر اختیارآباد کرمان با تسلیت ماه محرم اظهار داشت: در ایام ماه محرم با توجه به محدودیت‌هایی که برای طبخ غذا در سطح شهرها ایجاد شده است، وزارت بهداشت و درمان مجوزهایی را به کمیته امداد داده که همچون ماه مبارک رمضان نذورات مردم را جمع‌آوری و مطابق با نیت آن‌ها هزینه کند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: به همین منظور همزمان با سراسر کشور 72 آشپزخانه ویژه طرح اطعام حسینی توسط کمیته امداد استان کرمان در مرکز استان و شهرستان‌ها راه‌اندازی شده است که در ایام ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

وی به روش‌های مشرکت در طرح اطعام حسینی اشاره کرد و افزود: مردم خیر و نیکوکار استان کرمان می‌توانند از طریق کد دستوری #034*8877* شماره‌حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت 5859837000064879 بانک تجارت در این طرح مشارکت کنند.

صادقی با بیان اینکه طرح احسان حسینی نیز همزمان با طرح اطعام حسینی در ایام ماه محرم و به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی و سبد کالا برای توزیع بین نیازمندان توسط این نهاد اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: سال گذشته6 میلیارد و 400 میلیون تومان کمک‌های مردمی در قالب طرح احسان حسینی در استان جمع‌آوری و بر اساس نیت خیران هزینه شد.

انتهای پیام/3388/ب/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول