اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تشدید رگبار باران و رعد برق از امروز در آذربایجان‌شرقی/ کاهش محسوس دما در راه آذربایجان

مسوول روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان شرقی‌ از تشدید رگبار باران و رعد و برق از امروز شنبه در استان خبر داد.

تشدید رگبار باران و رعد برق از امروز در آذربایجان‌شرقی/ کاهش محسوس دما در راه آذربایجان

افشین ابراهیمی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: رگبار باران و رعد برق از امشب شنبه یکم شهریور تا اواخر روز یکشنبه 2 شهریور کلیه نواحی به‌ویژه نواحی نیمه شمالی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی با اشاره به تشدید رگبار باران و رعد و برق افزود: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی همچنین اصابت صاعقه و بارش تگرگ (به‌ویژه در نواحی شمالی استان) دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری، اتراق در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات اجتناب گردد.

ابراهیمی با اشاره به وزش باد گاهی تا شدید و احتمال رخداد تندبادهای لحظه‌ای یادآور شد: احتمال آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع، احتمال سقوط اجسام و تابلو‌های تبلیغاتی و شکستن سرشاخه‌های درختان دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود از ساختمان‌های نیمه‌کاره و ایستادن در مکان‌هایی که احتمال سقوط اجسام وجود دارد، دوری کنید.

وی ادامه داد: دمای هوای استان نیز به‌دلیل نفوذ سامانه بارشی، کاهش محسوس (8-10) درجه سانتیگراد تا روز سه‌شنبه خواهد داشت.

مسوول روابط عمومی هواشناسی استان، تاکید کرد: به هم‌استانی‌های عزیز توصیه می‌شود، اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی به‌عمل آید.

انتها پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول