اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مجاهدت مدافعان سلامت در شرایط کرونایی فراموش نمی‌شود/ قاطبه پزشکان در خط مقدم مبارزه قرار داشتند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مجاهدت مدافعان سلامت در شرایط کرونایی هرگز فراموش نمی‌شود و قاطبه پزشکان در ماه‌های اخیر در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار داشتند.

مجاهدت مدافعان سلامت در شرایط کرونایی فراموش نمی‌شود/ قاطبه پزشکان در خط مقدم مبارزه قرار داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان پیش از ظهر امروز به مناسبت روز پزشک، با دکتر نوید دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان دیدار کرد و این روز را به او و همکارانش تبریک گفت.

دامغانی، به مناسبت روز پزشک همچنین با حضور در بیمارستان شفاء سمنان از رئیس این بیمارستان و همکاران او تجلیل کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این دیدارها، با بیان اینکه روز پزشک امسال تفاوت خاصی با سال‌های گذشته دارد و آن هم جان‌فشانی و ایثار قاطبه پزشکان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا است، اظهار کرد: روز پزشک امسال یادآور مجاهدت مدافعان سلامت در مبارزه با بیماری کووید-19 بوده و از این‌رو، تفاوت خاصی با سال‌های گذشته دارد.

دامغانی با اشاره به شهادت شماری از پزشکان کشورمان در راه مبارزه با ویروس کرونا و خدمت‌رسانی به مردم و بیماران، این ازخودگذشتگی را ارج نهاد و بیان کرد: پزشکان و مدافعان سلامت در ماه‌های اخیر، از جان خود گذشتند تا مردم سلامتشان را بازیابند و از این‌رو، تلاش‌هایشان برای همه ما قابل احترام و تقدیر است.

او تلاش‌های صورت‌گرفته در راه کنترل و مقابله با ویروس کرونا را در ماه‌های اخیر از سوی کادر درمانی و بهداشتی، بسیجیان، پزشکان، پرستاران و کارکنان مراکز درمانی و بیمارستان‌ها قابل ستایش توصیف کرد و گفت: اعضای بسیج جامعه پزشکی استان و شهرستان‌های سمنان نیز در این راه همراهی خوبی داشتند و تلاش‌های ارزنده برای حفظ سلامت مردم انجام شد و مجاهدت مدافعان سلامت در شرایط کرونایی هرگز فراموش نمی‌شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، دو مقوله امنیت و سلامت را در جامعه بسیار مهم دانست و گفت: هیچ‌کدام از این دو مقوله اساسی از هم جدا نیستند و هر گاه از ارزش یکی از این دو مقوله کم شود، مطمئناً خللی در جامعه رخ خواهد داد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول