اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

سایت لهستانی: عبادی‌پور یک بازیکن لهستانی نشده است

سایت لهستانی در مطلبی به موضوع اعطای اقامت این کشور به دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران پرداخت.

سایت لهستانی: عبادی‌پور یک بازیکن لهستانی نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان فدراسیون والیبال لهستان به مناسبت 90 ساله شدن باشگاه اسکرابلچاتوف، اقامت این کشور را به میلاد عبادی‌پور، ستاره و دریافت کننده ایرانی این تیم اهدا کردند.

سایت لهستان پلست‌اسپورت هم درخصوص این اتفاق نوشت «عبادی‌پور نماینده ایران است. وی در سال 1993 در شهر ارومیه متولد شد. عبادی‌پور از سال 2017 به عضویت تیم والیبال اسکرابلچاتوف در آمد و همراه با این تیم قهرمانی لهستان (2018) و دو سوپر جام (2017 ، 2018) را کسب کرد. او همچنین بازیکن اصلی تیم ملی ایران است.»

این سایت در ادامه نوشت «اعطای تابعیت لهستان به این معنا نیست که عبادی‌پور به عنوان بازیکن ملی این کشور در مسابقات پلاس لیگا به میدان خواهد رفت. طبق آیین‌نامه پلاس‌لیگا، حداقل 3 بازیکن داخلی باید در هر زمان از مسابقه حضور داشته باشند. این در بند 52، تبصره 2 آیین‌نامه مسابقات حرفه‌ای لهستان به وضوح بیان شده که در طول مسابقات لیگ، هر تیم شرکت کننده باید در طول بازی حداقل 3 بازیکن ملی‌پوش در زمین داشته باشد. اتفاقی که برای میلاد رخ داد به پاسپورت لهستانی برای تسهیل سفر بازیکن مربوط است.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول