اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

احتمال افزایش شیوع بیماری کرونا در کرمانشاه وجود دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از برگزاری مراسم عزاداری محرم در استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل‌ها احتمال افزایش شیوع بیماری کرونا در استان وجود دارد.

احتمال افزایش شیوع  بیماری کرونا در کرمانشاه وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمود‌رضا مرادی امروز در نشست ستاد استانی کرونا با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع)، اظهار داشت: پس از فتوای مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم سوگواری محرم این دستورالعمل‌‌ها از سوی همه مداحان و مسئولین هیأت‌ها رعایت می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه روز گذشته هیچ مورد فوتی در اثر ابتلا به کرونا در استان نداشتیم و روند ابتلای بیماری در استان نزولی و رو به کاهش است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و به‌ویژه  استفاده از ماسک وضعیت در استان رو به بهبود است، اما نباید از وجود بیماری در استان غافل شویم، چرا که در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل‌ها احتمال افزایش شیوع  بیماری کرونا در استان وجود دارد.

وی ادامه داد: از مردم می‌خواهیم همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی بویژه استفاده از  ماسک، شستشوی مرتب دست‌ها و رعایت فاصله فیزیکی را جدی بگیرند تا سیر نزولی بیماری کرونا همچنان در استان تداوم داشته باشد.

مرادی با یادآوری اول شهریورماه زادروز حکیم بو علی سینا و روز پزشک و با تبریک این روز، گفت: در شرایط کنونی پزشکان ما برای حفظ سلامت مردم و مقابله با این ویروس منحوس از جان خود مایه گذاشتند که برای تمام این عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.

وی افزود: در این مدت تعداد ۲۰۰ نفر از مدافعان سلامت در سطح کشور به شهادت رسیدند که برای این شهدای گرانقدر آرزوی علو درجات را داریم.

مرادی با بیان اینکه برگزاری آزمون سراسری با رعایت جدی پروتکل‌ها و با نظارت دانشگاه به بهترین نحو در استان برگزار شده است، افزود: نماز جمعه نیز در استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به جزء یک شهرستان در تمام شهرستان‌ها برگزار شد و امیدوارم نمازگزاران برای حفظ سلامت خود و دیگران همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول