اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۹۹ پروژه هفته دولت، سهم شهرستان شیروان شد

فرماندار شیروان با از افتتاح ۹۹ پروژه بااعتبار ۹۱۹ میلیارد ریال در این شهرستان طی هفته دولت خبر داد و گفت: ۸ پروژه بااعتبار ۱۹۴ میلیارد ریال در شهرستان شیروان کلنگ زنی می‌شود.

۹۹ پروژه هفته دولت، سهم شهرستان شیروان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان امین رضا مرآتی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با اشاره به خدمات انجام‌شده در نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: هفته دولت فرصتی است برای بیان خدمات دولت که همان خدمات نظام است و باوجود مشکلات فراوان کشور اعم از تحریم حرکت کشور رو به رشد است.

وی با تأکید بر اینکه کرونا شرایط در کشور را ازنظر اقتصاد کلان و معیشت مردم در تنگنا قرار داده، افزود: تحریم‌ها باعث کاهش اعتبارات و فشارهای اقتصادی کشور شده اما در این شرایط توانستیم با کمک بخش خصوصی در شیروان پروژه‌های مهمی را انجام دهیم.

فرماندار شیروان ادامه داد: در هفته دولت ۹۹ پروژه بااعتبار ۹۱۹ میلیارد ریال افتتاح و ۸ پروژه بااعتبار ۱۹۴ میلیارد ریال در شهرستان شیروان کلنگ زنی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: چهار پروژه کلان در شیروان اعم از؛ گاوداری ۲۰۰۰ رأسی قلعه چه بااعتبار ۵۰ میلیارد تومان، گلخانه ۱۰۰ هکتاری با هزینه ۶۰۰ میلیارد تومان، احداث مگاگاوداری ۱۰ هزار راسی بااعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان و مجتمع گردشگری بیگان با هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی در حال فعالیت هستند.

مرآتی تصریح کرد: اعتبارات دولتی در بخش زیرساخت‌ها استفاده می‌شود و از بخش خصوصی که پویاتر و اعتبارات بیشتری دارند در اجرای پروژه‌ها استفاده می‌کنیم.

وی از افتتاح بخشی از تصفیه‌خانه شیروان طی هفته دولت خبر داد و گفت: این تصفیه‌خانه پس از تکمیل کمک بزرگی به آینده صنعتی شهرستان با تأمین آب از پساب خواهد کرد.

فرماندار شیروان بیشترین افتتاح را در حوزه راه و شهرسازی و آبفا بیان کرد و ادامه داد: کلنگ زنی‌های مربوطه در شهرستان شیروان نیز مربوط به اداره مخابرات، میراث فرهنگی و آب فاضلاب است.

وی به سایر پروژه‌های فعال در شهرستان شیروان نیز اشاره کرد و گفت: در بخش فرهنگی با کمک آموزش و پرورش در حال ساخت ۴ مدرسه، ۲ پایگاه ساختار قامتی و یک زمین چمن در یک مجموعه هستیم.

مرآتی خاطرنشان کرد: منابع اعتباری و زمین جهت احداث سه سالن پردیس تئاتر در پارک خانواده شهید صیاد شیرازی آماده‌شده که نیازمند ورود بخش خصوصی جهت اجرا هستیم و در این مورد مجموعاً نزدیک به ۳ میلیارد از اعتبارات به صورت بلاعوض توسط ادارات مربوطه تخصیص‌یافته است.

وی در انتها گفت: در زنجیره تولید مرغ، شیروان عملکردی قوی داشته که با افتتاح خط دوم کشتارگاه پرستو بااعتبار ۱۳ میلیارد تومان و افتتاح شرکت مرغ مادر این شهرستان قوی‌تر از گذشته در استان عمل می‌شود و بر اساس بررسی‌ها در حال حاضر ۷۰ درصد مرغ استان در شیروان تولید می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول