اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وضعیت مبهم طلایی‌پوشان ادامه دارد/ سپاهان در آسیا همچنان بدون سکاندار

مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، در حالی مجددا آغاز خواهد شد که یکی از نمایندگان ایران و شهر اصفهان یعنی فولاد مبارکه سپاهان، مبهم‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند.

وضعیت مبهم طلایی‌پوشان ادامه دارد/ سپاهان در آسیا همچنان بدون سکاندار

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ۲۵ شهریورماه ادامه مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به شکل متمرکز به میزبانی قطر برگزار خواهد شد. این مسابقات در حالی مجددا آغاز خواهد شد که یکی از نمایندگان ایران و شهر اصفهان یعنی فولاد مبارکه سپاهان، مبهم‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند.

پیش از این اخباری مبنی بر نقل‌ و انتقالات بازیکنان در تیم‌های حریف سپاهان در گروه D این رقابت‌ها جهت بالابردن سطح کیفی و آمادگی به گوش خورد، اما در نقطه مقابل یعنی اردوی سپاهان نه‌تنها نقل‌ و انتقالاتی تا این لحظه صورت نگرفته است بلکه این تیم صرفا با جریان خروجی مواجه بوده است، در ابتدا امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی و پس از آن لیست بلند بالای بازیکنان خروجی سپاهان منتشر شد.

علاوه بر بحث فنی، سپاهان با مشکلات مدیریتی نیز مواجه است؛ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که جزو برند‌های فوتبال کشور محسوب می‌شود، این روزها بدون حضور مدیرعامل رسمی درحال فعالیت است که این موضوع هواداران این تیم‌ را در آستانه برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا نگران کرده است.

انتظار می‌رفت با خروج امیر قلعه‌نویی از جمع زردپوشان، سرمربی جدید این تیم بلافاصله و با توجه به فرصت کم باقی مانده به رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا معرفی شود ولیکن این موضوع با عدم معرفی مدیرعامل جدید این باشگاه ادغام شده تا شرایط سپاهان در مبهم‌ترین نقطه خود قرار گیرد.

خبرنگار فارس جهت مشخص شدن آخرین وضعیت این تیم تماس‌های مکرری را با اعضا هیأت مدیره و سخنگو باشگاه برقرار کرد اما با عدم پاسخگویی از جانب سرپرست و سخنگو باشگاه روبرو شد.

در ادامه پیگیری‌ها، تابش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اعلام کرد که از آخرین وضعیت انتخاب سرمربی و مدیرعامل بی‌خبر است و باید جریان را از نیکفر و یا پزشک جویا شد؛ وی همچنین اعلام کرد که حدود یک ماه است که جلسه هیأت مدیره باشگاه تشکیل نشده و شخصا تمایل دارد به جای حضور در جریانات باشگاه به استراحت بپردازد.

با توجه به صحبت‌های مدیرعامل سابق سپاهان، مشخص شد هیأت مدیره باشگاه‌ سپاهان در شرایط کنونی که جزو حساس‌ترین روزهای سپاهان محسوب می‌شود و تیم بدون سرمربی و مدیرعامل است، جلسه هیأت مدیره تشکیل نداده است و یا اگر جلسه‌ای تشکیل شده، تابش در آن حضور نداشته است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول