اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

۱۰ طرح آبرسانی همزمان با هفته دولت در ایلام کلنگ زنی می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام، گفت: در هفته دولت ۱۰ پروژه در مناطق مختلف استان با اعتباری بر 134 میلیارد و 900 میلیون ریال کلنگ زنی خواهد شد.

۱۰ طرح آبرسانی همزمان با هفته دولت در ایلام  کلنگ زنی می‌شود

نورالله تیموری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در هفته دولت ۱۰ پروژه در مناطق مختلف استان با اعتباری بر 134 میلیارد و 900 میلیون ریال کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان بیش از ۳۴ پروژه فعال در شهرها و روستاهای استان در دست اجرا دارد و در هفته دولت ۱۰ پروژه جدید نیز کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل احداث ۴ باب مخزن بتنی به حجم 570 متر مکعب، اجرای ۲۹ کیلومتر خط انتقال، ۲۳/۸ اجرای کیلومتر شبکه توزیع آب، احداث  یک باب ایستگاه پمپاژ و بهسازی ۶ دهنه چشمه برشمرد.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود با بهره برداری از این پروژه‌ها در موعد مقرر، شاهد ارایه خدمات مطلوب به هم استانی عزیز باشیم؛ امیدوارم طرح‌های یاد شده بر اساس برنامه زمان بندی شده به اتمام برسند.

انتهای پیام/970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول