اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

پخش «قصه واقعه» با حضور 50 بازیگر رادیویی/ روایت عاشورا از 125 سال قبل

مجموعه رادیویی «قصه واقعه» با حضور نزدیک به 50 نفر از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به روی آنتن رادیونمایش می رود.

پخش «قصه واقعه» با حضور 50 بازیگر رادیویی/ روایت عاشورا از 125 سال قبل

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، این مجموعه رادیویی در 28 قسمت توسط بابک صفی خانی نوشته شده و رامین پورایمان کارگردان آن است.

بابک صفی خانی که علاوه بر نویسندگی مجموعه رادیویی «قصه واقعه»، تهیه کنندگی آن را نیز بر عهده دارد در این باره گفت: این نمایش بر اساس قیام عاشورا نوشته شده اما حوادث را از 125 سال قبل بررسی کرده است و در نهایت قصه به روز عاشورا می رسد.

وی افزود: نکته قابل توجه در این نمایش رادیویی آن است که در داستان آن بیش از 90  شخصیت وجود دارد و نزدیک به 50 نفر از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی  رادیو در قالب این شخصیت ها به ایفای نقش پرداخته اند و البته برخی از بازیگران در چند نقش بازی کرده اند.

صفی خانی در پایان تأکید کرد: این یک روایت معمول رادیویی که صرفأ جنبه گویندگی داشته باشد نیست بلکه راوی گه گاه وارد قصه می شود و قصه راپیش می برد از این جهت خانم فریبا متخصص روایت این مجموعه رادیویی را بر عهده دارد چرا که  لحن متنوع ایشان جنبه بازیگری را نیز داراست.

«قصه واقعه» به نویسندگی و تهیه کنندگی بابک صفی خانی، کارگردانی رامین پورایمان، صدابرداری مجیدآیینه ، افکتوری محمدرضا قبادی فر و باحضور نزدیک به 50 نفر از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو از امشب ، اول شهریور ماه ، ساعت 20:30 به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول