اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی امر به معروف و نهی ازمنکر بود

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، گفت: یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی امر به معروف و نهی ازمنکر بود.

یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی امر به معروف و نهی ازمنکر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان هشترود، اظهار داشت: وظیفه همه ما تذکر لسانی در جامعه است و برخورد با افراد فقط وظیفه دستگاه  قضایی است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه نهی از منکر امروزی ایستادگی در مقابل استکبار جهانی، تقویت حرکت امام و خط مقام معظم رهبری جزو معروف‌هاست.

وی از مردم خواست در مقابل حرکت شیطنت دشمنان امر به معروف و نهی از منکر کنند.

نماینده ولی فقیه در استان، بر حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی در عزاداری‌ها تاکید و یادآور شد: عزاداری مورد قبول است که دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود.

خطیب جمعه تبریز خطاب به روحانیون نیز افزود: روحانیون با ساده‌‌زیستی خود مردم به‌خصوص جوانان را به اسلام سوق دهند نه اینکه با رفتار خود باعث دین گریزی باشند.

وی از امام جمعه هشترود نیز خواست، حرکت‌های انقلابی را تقویت دهند و از ظرفیت جوانان و نخبگان استفاده کنند و به مسائل ایثار و شهادت، توجه به فقرا و نیازمندان,کسبه و بازاریان و با نیروهای نظامی تعامل داشته باشند.

آل‌هاشم در بدو ورود به هشترود با حضور در گلزار شهدای هشترود به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در این مراسم از خدمات پنج ساله حجت‌الاسلام والمسلمین علی رحیمی تکریم و حجت‌الاسلام حسن جعفریان با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور به‌عنوان امام جمعه شهرستان هشترود معرفی شد.

حجت‌الا سلام جعفریان پیش از این به‌عنوان مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج ) هشترود بود و حجت‌الاسلام والمسلمین علی رحیمی هم به‌عنوان امام جمعه شهرستان تکاب معرفی شده است.
 

 

اتنتهای پیام/60013/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول