اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

عاملان درگیری مسلحانه شهرری روانه زندان شدند

دادستان شهرستان ری گفت: دو نفر از اراذل و اوباش که با درگیری مسلحانه موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند، دستگیر و روانه زندان شدند.

عاملان درگیری مسلحانه شهرری روانه زندان شدند

غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس شهرری اظهار کرد: پنجم مرداد ماه سال جاری یک فقره درگیری مسلحانه در یکی از محلات شهرری اتفاق افتاد که چند نفر از اراذل و اوباش به دلیل برخی اختلافات با همدیگر درگیر شده بودند که موجب رعب و وحشت مردم شده بود. 

وی افزود: شهروندان پس از مشاهده این صحنه به پلیس گزارش دادند اما قبل از رسیدن مأموران، تمام اراذل از محل درگیری متواری شده بودند.

دادستان ری تصریح کرد: با رصد اطلاعاتی پلیس امنیت، طی روزهای اخیر دو نفر از این افراد در اسلامشهر شناسایی و در یک عملیات ضربتی با هماهنگی‌ قضائی دستگیر شده و به شعبه بازپرسی ری اعزام و پس از بازجویی به زندان منتقل شدند. 

نوفرستی با اشاره به سابقه شرارت این افراد گفت: چندین بار از این افراد تعهد گرفته شده اما به خاطر تکرار اقدامات شرورانه دستگیر و زندانی شدند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۵ متهم متواری دیگر این پرونده چندی پیش در عملیات جداگانه در استان‌های غربی کشور شناسایی و توسط مأموران پلیس امنیت دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول