اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حداقل یک میلیون از ۲.۵ میلیون خانه خالی به بازار عرضه خواهد شد

نماینده رشت در مجلس گفت: حداقل یک میلیون از مجموع 2.5 میلیون خانه خالی با اجرای قاطع قانون و در قالب اخذ مالیات از خانه‌های خالی به بازار عرضه خواهد شد که می‌تواند اثرات خوبی داشته باشد.

حداقل یک میلیون از ۲.۵ میلیون خانه خالی به بازار عرضه خواهد شد

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: مردم در انتخابات اخیر علی‌رغم گلایه‌مندی‌ها و نگرانی‌هایی که از کارآمدی دولت و عدم نظارت و فسادی که در بخش‌های مختلف به وجود آمده بود داشتند و همین موضوع را در مشارکت‌شان در انتخابات نشان دادند، به نمایندگان غیرهمسوی با دولت رأی دادند.

**محتکران خانه برای فرار از مالیات ناچار به عرضه هستند

وی افزود: مردم به کاندیداهایی در انتخابات مجلس یازدهم رأی دادند که بتوانند در یک‌سال باقی مانده از عمر دولت چند اقدام اساسی را در زندگی و معیشت‌شان ببینند. 

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به تصویب قانون اخذ مالیات از خانه‌های خالی می‌توان اثرات آن را در بازار مسکن دید، چرا که محتکران برای فرار از مالیات ناچار به عرضه خانه هستند لذا ما امیدواریم با ابلاغ اجرای این مصوبه از سوی دولت بتوانیم شاهد بهبود بازار مسکن باشیم. 

** یک میلیون خانه خالی بزودی به بازار عرضه خواهد شد

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: حداقل یک میلیون از مجموع ۲.۵ میلیون خانه خالی با اجرای قاطع این قانون و در قالب اخذ مالیات از خانه‌های خالی به بازار عرضه خواهد شد که می‌تواند اثرات خوبی داشته باشد. 

وی گفت: قوه قضائیه و دستگاه‌های ناظر و مجلس می‌توانند با رصد اجرای دقیق قانون اخذ مالیات از خانه‌های خالی مانع از احتکار مسکن در کشور شوند، ضمن اینکه دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور هم در رصد اجرای این قانون نقش مهمی را برعهده دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول