اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مجموعه سلامت فارس در عرصه خدمت سرآمد است

شهردار شیراز به مناسبت روز پزشک، با حضور در نشست روزانه ستاد دانشگاهی مدیریت مقابله با کروناویروس ضمن تقدیر از خدمات مجموعه سلامت استان فارس، مدیریت موفق بحران کووید ۱۹ را نمونه‌ای از پیشتازی حوزه سلامت فارس برشمرد.

مجموعه سلامت فارس در عرصه خدمت سرآمد است

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، حیدر اسکندرپور که با همراهی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در جمع اعضای ستاد دانشگاهی مدیریت مقابله با کروناویروس حضور یافت، ضمن گرامیداشت روز پزشک از اعضای این ستاد و دیگر پزشکان استان فارس تقدیر کرد.

او توانمندی و جایگاه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در عرصه بهداشت، درمان و پژوهش را افتخاری برای استان فارس عنوان کرد و گفت: در دیدارهایی که با هیئت‌های خارجی صورت می‌گیرد، همواره در معرفی شهر شیراز به جایگاه پزشکی این شهر افتخار می‌کنیم.

شهردار شیراز توانمندی این شهر در حوزه پزشکی و سلامت را از شاخص‌های توسعه‌یافتگی دانست که مایه سربلندی تمامی شهروندان است.

 اسکندر پور بحران کووید ۱۹ را مصداقی برای اثبات این توانمندی برشمرد و گفت: مجموعه بهداشت و درمان اثبات کردند در هر عرصه‌ای پیشتاز و سرآمد هستند و با همراهی تمام دستگاه‌ها به موفقیت در این عرصه دست‌ یافتیم و این افتخار برای همه مردم استان است.

او با تسلیت به خانواده‌های داغداری که عزیزان خود را در این ایام در اثر ابتلا به کروناویروس از دست دادند، یاد و خاطره کارکنان خانواده سلامت را که در این بحران جان خود را از دست دادند، گرامی داشت.

شهردار شیراز در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تعطیلی سیستم حمل‌ونقل شهری در شیراز به‌عنوان نخستین کلان‌شهر شیراز، از همکاری مردم در اجرای موفقیت‌آمیز این طرح باهدف حفظ سلامت عمومی، تقدیر کرد.

 اسکندرپور اثبات ایثار خانواده سلامت را بزرگ‌ترین ویژگی این بحران عنوان کرد که همواره مورد تقدیر مردم و آیندگان خواهد بود.

 انتهای پیام/ ل/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول