اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

زیرساخت‌های سوارکاری در خراسان شمالی «تقریباً هیچ» است

رئیس فدراسیون سوارکاری کشور در بجنورد گفت: زیرساخت‌های سوارکاری در خراسان شمالی تقریباً هیچ است و امیدواریم طی یک سال آینده چند پروژه زیرساختی این رشته ورزشی را اجرایی کنیم.

زیرساخت‌های سوارکاری در خراسان شمالی «تقریباً هیچ» است

مسعود خلیلی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد در حاشیه دیدار با استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: دیدار انجام‌شده با استاندار خراسان شمالی برای ایجاد رشد در ورزش سوارکاری است که با استقبال و نگاه مثبت شجاعی همراه بوده است.

وی علاقه‌مندی مردم استان به سوارکاری را عاملی مهم برای رشد و توسعه این ورزش در خراسان شمالی دانست و گفت: برنامه‌ای مدون و زمان‌بندی‌شده برای اجرای پروژه‌های مهم زیرساختی سوارکاری با همکاری هیات و فدراسیون سوارکاری، اداره کل ورزش و جوانان و همچنین سازمان جهاد کشاورزی استان ارائه می‌شود تا بتوان در این مسیر اقدام مناسبی  را انجام داد.

رئیس فدراسیون سوارکاری با تأکید بر اینکه زیرساخت‌های این ورزشی در خراسان شمالی تقریباً هیچ است، افزود: تلاش می‌کنیم با کمک‌های سرمایه‌گذار بخش خصوصی به همراه اعتبارات دولتی ملی و استانی بتوانیم در کنار همت استانداری زیرساخت‌های موردنیاز سوارکاری استان را آماده کنیم.

وی همچنین نسبت به اجرای چند پروژه زیرساختی سوارکاری طی یک سال آینده در خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد.

خلیلی در انتها نسبت به عملکرد هیات سوارکاری استان خواستار تعامل بیشتر با نهادها و ارگان‌های مختلف شد و گفت: علاوه بر تعامل با ارگان‌های مختلفی و هماهنگی با فدراسیون، هر تغییر در این مسئولیت این مجموعه باید از مسیر قانون اقدام شود.

گفتنی است استان خراسان شمالی ازجمله خواستگاه‌های اسب اصیل ترکمن به‌خصوص در شهرستان راز و جرگلان است که سوارکاران و مالکین اسب فراوانی در این استان فعالیت ورزشی و اقتصادی می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول