اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

حمایت بسیج جامعه پزشکی از محققان جوان/ پزشکان بسیجی در عرصه مقابله با کرونا خوش درخشیدند

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: امروز بسیج جامعه پزشکی از محققان جوانی که مورد حمایت دانشگاه‌ها قرار نگرفتند حمایت می‌کند.

حمایت بسیج جامعه پزشکی از محققان جوان/ پزشکان بسیجی در عرصه مقابله با کرونا خوش درخشیدند

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، محمد صادقی رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور در مراسم روز پزشک که با حضور خانواده‌های شهدای سلامت برگزار شد اظهار داشت: در اول شهریور سال ۱۳۵۹ هجری شمسی در روستایی از توابع بخارا کودکی به دنیا امد که نام او را حسین ملقب به ابوعلی سینا گذاشتند، بی شک وی افتخار دنیای اسلام و نام آورترین پزشک اسلامی و منجم و موسیقی‌دان، طبیب و حکیم بی نظیر دنیا است، امروز ما میراث دار یکی از برجسته‌ترین انسان‌های تاریخ علم بشریت هستیم و باید جا پای این پزشک بگذاریم و امروز پزشکان، پرستاداران و داروسازان در تبعیت از خدمت انسان‌ها پیرو وی باشند.

وی گفت: در عرصه‌های مختلف جامعه پزشکی خوب عمل کرده و امروز نیز در مبارزه با کرونا خوش درخشیدند، امروز دور هم جمع شدیم تا از این عزیزان یادی کنیم و مفتخریم که بسیج جامعه پزشکی کشور در این صحنه بسیار حیاتی و کم نظیر خوش درخشیده همانطور که در سایر صحنه‌ها حاضر بوده است، بسیج جامعه پزشکی در همه عرصه‌های حوادث جزو اولین گروه‌هایی بوده که در صحنه حاضر شده است.

صادقی افزود: امروز بسیج چهره دیگری در صحنه‌های علمی پیدا کرده است که حسب رهنمودهای فرمانده کل قوا و فرمانده سپاه بوده است و ما در اینجا خدمتگذار محققانی هستیم که مورد حمایت دانشگاه‌ها قرار نگرفتند، امروز تیم‌های مختلفی روی درمان کرونا، ساخت کیت و واکسن در حال فعالیت هستند، مفتخریم که شهدای نام آوری در راه خدمت به مردم تقدیم کردیم و در این عرصه در خط مقدم دفاع از سلامت مردم حضور داشتند.

وی افزود: امیدواریم در آینده سازماندهی بهتر و خدمت بیشتری به مردم داشته باشیم. بسیج خود را نسبت به آرمان‌های انقلاب مسوول می‌داند و امیدوارم فعالیت ما فراگیرتر باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول