اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صنعا:مرحله‌ای بسیار دردناک پیش روی متجاوزان به یمن است

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن با تاکید بر سطح بالای آمادگی نیروهایش برای مقابله با تشدید تجاوز ائتلاف سعودی گفت که مرحله‌ای بسیار دردناک پیش روی متجاوزان به یمن است.

صنعا:مرحله‌ای بسیار دردناک پیش روی متجاوزان به یمن است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در صنعاء گفت که هر چقدر که تنش‌ها علیه یمن بیشتر می‌شود، گزینه‌های یمنی‌ها هم( برای پاسخ به دشمن) بیشتر و آمادگی آن بالاتر می‌رود.

بر اساس گزارش شبکه المسیره، «محمد ناصر العاطفی» امروز درباره ادامه حملات ائتلاف سعودی به یمن گفت: «این کشورهای متجاوز بودند که جنگ علیه کشورمان را آغاز کردند و اگر بخواهند به تجاوز ادامه بدهند، این ما هستیم که پایان جنگ را رقم خواهیم زد».

العاطفی افزود: «رئیس شورای عالی سیاسی یمن بیش از یک ابتکار را برای توقف جنگ ارائه کرد و به ائتلاف متجاوزان درباره انتقال به مرحله بسیار دردناک هشدار داد و اکنون ما در کمال شایستگی و اقتدار آماده انتقال به مرحله درد بزرگ هستیم».

وزیر دفاع یمن گفت: «ما هم اکنون در مرحله چهارم از عملیات راهبردی موازنه بازدارندگی هستیم و هر چقدر تنش و تجاوز بیشتر شود، گزینه های ما و سطح آمادگی ما به منظور بازدارندگی بیشتر می‌شود».

العاطفی با اشاره به سطح پیشرفته آمادگی یمنی‌ها برای مقابله با تجاوز دشمن، گفت: «ما از فناوری‌های مدرن و قدرتمند برای مقابله با فناوری‌های دشمن متجاوز برخورداریم تا کارایی آن را بر نیروهایمان را در کوتاه مدت و دراز مدت از بین ببریم».

حملات ائتلاف سعودی علیه یمن از مارس ۲۰۱۵ (فروردین ماه ۹۴) تاکنون در جریان است و طی این مدت شش سال، هزاران نفر از مردم بی‌گناه یمن کشته یا زخمی شده‌ و بخش اعظم زیر ساخت‌های یمن تخریب شده است بدون اینکه ائتلاف سعودی به اهداف آشکار یا پنهان خود از این تجاوز دست یافته باشد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول