اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

استفاده از ظرفیت هیئات های حسینی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، گفت: با توجه به دستورالعمل های بهداشتی برای مبارزه با کرونا و اعلام آمادگی هیات های حسینی برای هزینه برگزاری مراسم در امور خیریه، این موضوع فرصت مناسبی برای جلب کمک های خیرخواهانه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.

استفاده از ظرفیت هیئات های حسینی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  موسی خلیل اللهی در نشست هیئت امنای ستاد دیه استان آذربایجان شرق با بیان اینکه مردم استان همیشه در انجام امور خیر پیشقدم بوده اند، اظهار داشت: این موضوع یک ظرفیت بزرگ برای استان محسوب می شود که باید از آن به خوبی بهره مند شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام عزاداری سیدالشهدا اباعبدالله الحسین(ع) ادامه داد: با توجه به برخی دستورالعمل های بهداشتی هیئات حسینی اعلام کرده اند که هزینه برگزاری مراسم را صرف امور خیر خواهند کرد و این موضوع فرصت مناسبی برای جلب کمک های خیرخواهانه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه در ماه های اخیر شاهد همدلی مردم ایران در برگزاری رزمایش مساوات بودیم که این موضوع یکی از بی نظیرترین سنت هایی بوده که خاص مردم کشورمان است، گفت: استفاده از چنین ظرفیت هایی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و کمک به خانواده آنها فرصت مناسبی است.

طی این نشست 65 مورد پرونده جرایم غیرعمد بررسی و در خصوص بخشی از محکومیت جرایم غیرعمد در قالب کمک های بلاعوض مساعدت شد.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول