اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

زیرساخت‌های طرح ترافیک در شهرستان بافت خیلی ضعیف است

فرمانده انتظامی شهرستان بافت گفت: متأسفانه زیرساخت‌ها در شهرستان برای اجرای طرح ترافیک خیلی ضعیف است.

زیرساخت‌های طرح ترافیک در شهرستان بافت خیلی ضعیف است

محمود بیدشکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: نیروی انتظامی، رسالت اجرای نظم و امنیت را دارد و اجرای مأموریت نظم و انضباط 30 درصد به عهده نیروی انتظامی است و برای70 درصد دیگر باید سایر دستگاه‌ها پای‌کار بیایند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافت با بیان اولویت‌های کاری نیروی انتظامی در این شهرستان تصریح کرد: اولویت جرم در شهرستان جرائم سرقت‌های خرد است که بخشی از آن برمی‌گردد به اقتصاد کشور و مبارزه با سرقت‌ها در دستور کاراست و معتادان معضل بزرگی در جامعه هستند که در همین راستا طرحی را در چند روز اخیر اجرا کردیم که معتادان پرخطر دستگیرشده‌اند و به کمپ‌هایی در کرمان برای ترک منتقل ‌شده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از عواملی که جوانان ما به سمت ناهنجاری‌ها کشیده می‌شوند ارتباطات با افراد ناباب است و خانواده‌ها توجه داشته باشند که جوانشان با چه کسانی رفت‌وآمد دارد، گفت: یکی دیگر از اولویت‌ها دستگیری اراذل‌ و اوباش است که در سطح شهرستان پرسه می‌زنند و مزاحم نوامیس و کسب کار مردم می‌شوند.

بیدشکی از اجرای طرح ترافیکی در شهرستان خبر داد و گفت: متأسفانه زیرساخت‌ها در شهرستان برای طرح ترافیک خیلی ضعیف است همچنین مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر در اولویت است.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت، مواد مخدر و اتباع بیگانه را شروع کردیم که به شهروندان گزارشی در آینده ارائه خواهد شد و با توجه به اینکه فصل برداشت محصولات کشاورزی به‌خصوص گردو استریال می‌طلب مردم همکاری با نیروی انتظامی جهت امنیت در فصل برداشت را داشته باشند.

 بیدشکی از دستگیری 134 نفر سارق که بیشتر جرم‌شان سرقت‌های خرد بود اشاره و ابراز داشت: در مجموع کل دستگیری‌های انجام‌شده 278 نفر بوده است که بخش عمده‌ای معتادان هستند و انهدام سه باند سارق عمده را در شهرستان داشتیم.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول