اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

32 هزار سبد غذایی بین نیازمندان ایلامی توزیع می‌شود

مدیرکل کمیته امداد ایلام، گفت: با مشارکت خیرین، 32 هزار سبد غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

32 هزار سبد غذایی بین نیازمندان ایلامی توزیع می‌شود

 قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: این نهاد علاوه بر برنامه‌ها و خدمات معمولی که در طول سال به نیازمندان ارائه می‌دهد در ماه‌های محرم و صفر، برنامه‌های ویژه برای خدمت رسانی به مردم در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده است.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها، احسان حسینی بوده که با هدف تهیه سبدهای غذایی برای نیازمندان و توزیع در بین آن‌ها تعداد 72 آشپزخانه را برای تهیه و توزیع در بین مردم تدارک دیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان، اظهار کرد: مردم عزیز و نیکوکار استان برای مشارکت در این طرح می‌تواند کمک‌های خود را به صورت مواد غذایی یا به صورت نقدی در اختیار دفاتر این نهاد، آشپزخانه‌های تعیین شده و یا با شماره کارت 6037991899887719 و شماره گیری کد #۱۰۸۴۸۸۷۷*  اهدا کنند.

وی اجرای طرح احسان حسینی از دیگر برنامه‌های این نهاد در این مدت اعلام کرد و گفت: در این طرح با مشارکت خیرین‌، تعداد 32 هزار سبد غذایی برای نیازمندان و مددجویان را در دست اقدام دارد که در این زمینه نیز امیدواریم مردم نوع دوست این استان مشارکت شایسته‌ای داشته باشند.

موسی نژاد تصریح کرد: از آن جایی که در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم، یکی از نیازهای اصلی خانواده‌های مددجوی دارای فرزند دانش آموز و دانشجو، پوشاک و نوشت افزار بوده؛ لذا کمیته امداد در کنار برنامه‌های ذکر شده این آمادگی را نیز دارد که کمک‌های مردم نوع دوست این استان را جمع آوری و در اختیار دانش آموزان و دانشجویان نیازمند قرار دهد.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول