اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

راه اندازی 72 آشپزخانه طرح اطعام حسینی در بوشهر

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: همزمان با آغاز ماه محرم 72 آشپزخانه ثابت و سیار در سراسر استان با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی به منظور اطعام نیازمندان در استان راه اندازی شده است.

راه اندازی 72 آشپزخانه طرح اطعام حسینی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت: طرح اطعام حسینی در ادامه رزمایش ایران همدل با بهره‌مندی از ظرفیت ماه‌های محرم و صفر و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای اطعام نیازمندان استان آغاز شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: ایام ماه محرم با توجه به محدودیت‌هایی که برای طبخ غذا در سطح کشور ایجاد شده است وزارت بهداشت و درمان مجوزهای را به کمیته امداد داده که همچون ماه مبارک رمضان نذورات مردم را جمع‌آوری و مطابق با نیت آن‌ها هزینه کند.

وی گفت: به همین منظور همزمان با سراسر کشور ۷۲ آشپزخانه ویژه طرح اطعام حسینی توسط کمیته امداد استان بوشهر در سراسر استان راه اندازی شده که در ایام ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

لطفی خاطرنشان کرد: 72 عدد آشپزخانه ویژه طبخ غذا به نیت اصحاب با وفای سرور و سالار شهیدان پیش‌بینی ‌شده است و انشاء الله برکات خوبی برای محرومان به ارمغان خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر به روش‌های مشارکت در طرح اطعام حسینی اشاره کرد و افزود: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق کد دستوری #077*۸۸۷۷* ، یا شماره‌حساب 0110769749001  با شناسه 880318126 نزد بانک ملی در این طرح مشارکت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول