اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کهگیلویه و بویراحمد در مسیر توسعه/توجه به استان در بسیاری از شاخص‌ها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این استان در مسیر توسعه قرار دارد، گفت: در بسیاری از شاخص‌ها به استان توجه خاصی شده است.

کهگیلویه و بویراحمد در مسیر توسعه/توجه به استان در بسیاری از شاخص‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در برنامه نگاه روز شبکه استانی دنا با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال همه شهرستان‌های استان دیده شده، گفت: به دنبال راه‌اندازی فرمانداری، بخشداری و استقرار ادارات در شهرستان تازه تاسیس مارگون هستیم ضمن اینکه به لحاظ زیرساختی به تناسب سایر شهرستان‌ها مارگون هم دیده شده است.

استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از افزایش ۱۰۰ درصدی تخت‌های بیمارستانی از ۹۲ تاکنون خبر داد و افزود: بارها اتفاق افتاده که رئیس جمهور مسائل مربوط به کهگیلویه و بویراحمد را مصوبه و دستور خاص داده است.

وی به پروژه‌های مهم استان اشاره کرد و گفت: پاتاوه_دهدشت یکی از ۹ پروژه‌های مهم دولت است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین ۵۰ کیلومتر جاده ۴ خطه در گچساران صورت گرفته و چهار خطه شدن یاسوج به شیراز و اجرای تقاطع غیر همسطح مهریان در دستور کار است.

مقام ارشد احرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: احداث ۱۶ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر و اخذ ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی محرومین دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه مسکن است که تا پایان سال مسکن محرومین باید به بهره‌برداری برسد. مسکن مهر تمام شده و منتظر مراسم رسمی هستیم.

کلانتری با اشاره به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۲۷۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال ۴ هزار نفر در استان فراهم می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آینده استان را درخشان می‌بینم عنوان کرد:در بسیاری از شاخش‌ها به استان توجه شده و در مسیر توسعه هستیم البته این به معنای چشم‌پوشی از نارسایی‌ها و مشکلات نیست اما نظام اسلامی طی این سال‌های خدمات خوبی به این استان ارائه کرده است آنهایی که مشکلات را نمی‌بینند منصف نیستند و کسانی که چشم خود را بر روی خدمات بسته‌اند مدیون هستند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول