اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بررسی اولویت‌های خرید بارسلونا / از مارتینز تا مدافع سیتی و والنسیا

بارسلونا در تابستان کنونی برای احیای ترکیب خود قصد دارد 3 بازیکن را در اولویت خرید خود قرار دهد.

بررسی اولویت‌های خرید بارسلونا / از مارتینز تا مدافع سیتی و والنسیا

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ در ادامه گزارشی که در خصوصاولویت فروش بارسلونا در تابستان کنونی گفته شد اکنون به اولویت خرید این باشگاه در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان بپردازیم.

روزنامه اسپورت اسپانیا در چاپ امروز خود از 3 بازیکن به عنوان اولویت خرید کومان در تابستان کنونی سخن گفت.

این رسانه معتبر اسپانیا که برای شهر بارسلونا نیز است، از «لائوتارو مارتینز»،‌ «اریک گارسیا» و «خوزه لوئیس گایا» به عنوان اولویت‌های خرید بارسلونا سخن گفت.

به نظر می‌رسد این گزارش اسپورت در خصوص نقل و انتقالات تابستان بارسلونا معقول‌ترین گزینه‌های ممکن باشد.

در روزهای گذشته و به عبارتی در اولین گزارش‌هایی که پس از ورود کومان به بارسلونا توسط رسانه‌های اسپانیایی نوشته شد، 3 بازیکن هلندی به عنوان اولویت‌های خرید این مربی هلندی مطرح شد.

ممفیس دپای، جینی واینالدوم و دونی فان‌دبیک بازیکنان درخواستی کومان مطرح می‌شدند ولی با اقتصاد آشفته باشگاه‌ها در دوران پساکرونایی و روزهای نه چندان خوب مالی بارسا این خبرها بیشتر به یک شایعه شباهت داشتند تا خبری منطقی.

باشگاه آژاکس در تازه‌ترین خبر خود از قیمت 55 میلیونی فان‌دبیک خبر داد و این باشگاه اگر بتواند پولی در تابستان کنونی خرج کند تمام آن بر سر مارتینز خواهد رفت. به همین دلیل به نظر می‌رسد این 3 بازیکن اولویت‌های اصلی بارسلونا در پنجره تابستانی امسال باشند.

اریک گارسیا در خبر منتشر شده الموندو دپورتیوو 10 میلیون یورو برای بارسلونا خرج خواهد داشت.

لائوتارو مارتینز گرچه قیمت 100 میلیون یورویی دارد ولی باشگاه بارسلونا می‌خواهد با فروش سوارس، آلبا،‌ راکتیچ و وارد کردن آرتورو ویدال این قیمت را بسیار کاهش دهد تا بتواند ستاره آرژانتینی را در نیوکمپ ببیند.

خوزه لوئیس گایا نیز یکی از گزینه‌های جانشینی آلبا به شمار می‌رود. کومان می‌خواهد از این ستاره 25 ساله والنسیا در ترکیبش استفاده کند و قیمت این بازیکن نیز در سایت ترانسفر مارکت 40 میلیون یورو گزارش شده است. 

البته از آنجلینو، مدافع چپ پای منچسترسیتی که فصل گذشته با لایپزیگ درخشان ظاهر شد نیز به عنوان گزینه جانشینی آلبا صحبت می‌کنند. منچسترسیتی برای این بازیکن اسپانیایی خود 25 میلیون یورو پول طلب کرده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول