اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

برنامه ریزی جامع در دور بعدی مسابقات مینی گلف

سرپرست مسابقات آزاد مینی گلف اعلام کرد در دور بعدی مسابقات برنامه ریزی جامعی صورت خواهد گرفت.

برنامه ریزی جامع در دور بعدی مسابقات مینی گلف

فرید نصیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برگزاری نخستین دوره مسابقات مینی گلف جام سلامت در تهران اظهار داشت: جام‌ سلامت در رشته مینی گلف در باشگاه مینیاتور پارک ملت و با شرکت بیش از ۵۰ نفر در سه راند برگزار شد.

وی افزود: راند اول در ۱۱ میدان به صورت حذفی برگزار شد و نفرات راه یافته به دور دوم مشخص شدند. نفرات نهایی در دو راند و ۱۸ میدان با هم به رقابت پرداختند و در نهایت نفرات برتر در بخش زنان و مردان معرفی شدند و هدایا و حکم قهرمانی خود را دریافت کردند.

 نصیری افزود: در این دوره از مسابقات نفراتی از استان‌های قم، یزد، مازندران، گیلان، مشهد و تهران حضور داشتند. پروتکل‌های بهداشتی  از جمله ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در این مسابقه به صورت کامل رعایت شد و وسایل ضدعفونی در دسترس بازیکنان قرار داشت.

سرپرست برگزاری مسابقات با اشاره به حضور علاقه‌مندان از سایر استان‌ها تاکید کرد: فرآیند برگزاری این دوره به دلیل استقبال شرکت‌کنندگان کمی طولانی شد و ما هم از این حجم حضور شگفت‌زده شدیم. در مجموع همه بازیکنان از برگزاری جام سلامت ابراز رضایت کردند. مطمئنا در دور بعدی این مسابقات که در آخرین جمعه شهریور ماه برگزار خواهد شد، با توجه به پیش‌بینی افزایش تعداد شرکت‌کنندگان، برنامه‌ریزی جامع‌تری خواهیم داشت.

نخستین دوره مسابقات آزاد مینی‌گلف، جام سلامت جمعه، ۳۱ مرداد ماه در باشگاه مینی‌گلف مینیاتور در پارک ملت برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول