اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آمادگی ۳۰ متقاضی برای سرمایه‌گذاری در شهر صنعتی کاوه

فرماندار ساوه گفت: در حال حاضر ۳۰ متقاضی جهت سرمایه‌گذاری در شهر صنعتی کاوه آمادگی دارند که با حل برخی مشکلات زیرساختی این مهم محقق می‌شود.

آمادگی ۳۰ متقاضی برای سرمایه‌گذاری در شهر صنعتی کاوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، علی میرزایی در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع)، اظهار کرد: در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه‌های متعدد در حوزه‌های مختلف هستیم که در شهرستان ساوه ۱۱۶ پروژه با ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: با افتتاح پروژه‌های هفته دولت زمینه اشتغال ۲۰۵۸ نفر در سطح شهرستان فراهم شده که گامی موثر در راستای کاهش معضل بیکاری به شمار می‌رود.

فرماندار ساوه ادامه داد: تعدادی از پروژه‌های مهم شهرستان با حضور مسئولان ارشد کشوری افتتاح خواهد شد که به محض قطعیت برنامه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

میرزایی با اشاره به وضعیت صنعت تصریح کرد: در راستای پایش انجام شده، عرصه صنعت در شهرستان ساوه علیرغم مشکلات مختلف از جمله مسائل بانکی، شرایط مطلوبی دارد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۳۰ متقاضی جهت سرمایه‌گذاری در شهر صنعتی کاوه آمادگی داشته و در صورت فراهم شدن برخی زیرساخت‌ها شاهد تحقق این سرمایه‌گذاری‌ها و رونق صنعتی خواهیم بود.

فرماندار ساوه گفت: شهر صنعتی کاوه زیرساخت‌های ویژه‌ای از جمله خط راه‌آهن، دسترسی به ۵ استان و نزدیکی به پایتخت داشته و در همین راستا فراهم کردن مسیر توسعه امری ضروری است.

میرزایی خاطرنشان کرد: احداث ۲ نیروگاه پست ۶۳ کیلوولت در شهر صنعتی کاوه از مطالبات جدی شهرستان بوده که امیدواریم مسئولان در این زمینه همکاری کنند.

وی عنوان کرد: در راستای فرامین رهبری و نامگذاری سال جهش تولید، باید تمام دستگاه‌ها زیرساخت‌های لازم برای توسعه تولید و صنعت را فراهم کرده و از بخش خصوصی حمایت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول