اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۴۲ پروژه در تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار تویسرکان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۲ پروژه عمرانی و خدماتی به مناسبت هفته دولت در شهرستان خبر داد.

۴۲ پروژه در تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سیدرسول حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه به مناسبت هفته دولت از افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۲ پروژه عمرانی و خدماتی با ۱۳۰ میلیارد و ۶۸۶ میلیون تومان اعتبار در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: از این مجموع  ۳۶ پروژه قابل افتتاح بوده و ۶ پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح یک واحد گاوداری(گوساله‌پرواری)، شرکت الیاف‌سازان، مجموعه ورزشی امیدفر و روشنایی معابر یک کیلومتر افزود: پروژه کنترل سیل و رسوب حوزه آبخیزداری روستای سنجوزان و شهرستانه به مناسبت هفته دولت افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهرستان تویسرکان از افتتاح پاسگاه حفاظتی منطقه حفاظت‌شده خانگرمز خبر داد و گفت: ۶ پروژه حوزه کشاورزی و ۱۰ پروژه شهرداری در شهرستان در روزهای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی به بهره‌برداری ۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در سطح شهر و روستا اشاره کرد و بیان کرد: هفته دولت بهترین زمان برای اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب با هدف امیدبخشی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.

امام جمعه تویسرکان نیز یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای انس با مردم، جلب مشارکت‌ها و اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب به مردم است. 

 حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با اشاره به اینکه یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می داریم تاکید کرد: خلوص شهیدان الهی بود و همین خصوصیت به همراه تقوا و ولایتمداری شهدا را در دنیا جاودان کرد.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی قابل تامل و ارزشمندی است که یادی از شهدا کنیم بیان کرد: شهدا مردمی بودند و خالصانه به دین و جامعه خدمت کردند.

امام جمعه تویسرکان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مردم واقعا قدردان زحمات مدیران هستند تاکید کرد: مدیران شایسته بسیاری در کشور داریم اما اتفاقاتی چون فساد و اختلاس‌ از سوی برخی مدیران نیز مردم را ناراحت کرده که باید جلوی این موضوعات گرفته شود.

وی گفت: امیدوارم بتوانیم دینی که به امام شهدا و مردم داریم با عمل به وظیفه خود انجام دهیم و در پیشگاه خدا و مردم سربلند باشیم.

پس از این آیین فرماندار، امام جمعه با همراهی چند تن از مسوولان با حضور بر گلزار شهدا ضمن غبار روبی، ادای احترام با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

در نخستین روز از هفته دولت پروژه روشنایی خروجی تونل با نصب و راه‌اندازی هشت عدد پایه چراغ با هزینه ۱۶۰ میلیون تومان با هدف افزایش ایمنی عبور و مرور در شب افتتاح شد.

پروژه واحدهای مسکونی مددجویی هم امروز با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد تومان برای ۱۰ واحد روستایی و شهری با حضور مسوولان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت که هفت واحد مسکن روستایی و سه واحد روستایی احداث شده با کمک خیران و منابع داخلی کمیته امداد است.

بهره‌برداری از جدولگذاری و پیاده‌روسازی به متراژ ۵۰۰ متر مربع در بلوار شهیدرجایی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان در حوزه شهرداری انجام گرفت.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول