اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دومین پارک بانوان زنجانی‌ها افتتاح شد/ روحانی پروژه‌های زنجان را ویدئو کنفرانسی افتتاح می‌کند

پارک بانوان غرب زنجان، دومین پارکی است که مختص بانوان زنجانی ساخته شده و در ابتدای کار به علت اشرافیت ساختمان‌های اطراف قرار است که از آن به عنوان پارک خانواده استفاده شود.

دومین پارک بانوان زنجانی‌ها افتتاح شد/ روحانی پروژه‌های زنجان را ویدئو کنفرانسی افتتاح می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با اولین روز از هفته دولت، پارک بانوان غرب با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر زنجان و ... افتتاح شد.

پارک بانوان غرب زنجان، دومین پارکی است که مختص بانوان زنجانی ساخته شده و در ابتدای کار به علت اشرافیت ساختمان‌های اطراف قرار است که از آن به عنوان پارک خانواده استفاده شود.

کل اعتبارات هزینه شده برای این پارک ۱۴۵ میلیارد ریال و اعتبارات استانی هزینه شده نیز 40 میلیارد ریال است و مساحت کل پروژه نیز ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع با مساحت معابر دسترسی ۵ هزار متر مربع است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در مراسم افتتاح این پارک ضمن ابراز خرسندی از احداث دومین پارک ویژه بانوان اظهار کرد: افتتاح چنین پروژه‌هایی موجب ارتقای شهر خواهد شد.

رزاق محمدی با اشاره به همکاری‌های صورت گرفته در زمینه افتتاح پارک بانوان غرب گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح چنین پروژه‌هایی باشیم.

استاندار زنجان نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و تسلیت ایام محرم اظهار کرد: از همه افرادی که تلاش کردند تا در ماه محرم برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های یهداشتی باشد، تقدیر می‌کنیم.

فتح‌الله حقیقی با قدردانی از تلاش عوامل درمانی و مسؤولان استان گفت: مردم گمان نکنند کرونا از جامعه رخت بر بسته بلکه همچنان وجود دارد و هر روز بر تعداد فوت شدگان ناشی از این بیماری افزوده می شود و این نشان می دهد مردم باید بیشتر به این شرایط توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند شرایط پایدار و یا حتی به سمت قطع زنجیره انتقال پیش خواهد رفت و گرنه در غیر اینصورت باید شاهد افزایش تعداد مبتلایان در استان باشیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه طی هفته دولت امسال ۶۹ پروژه اقتصادی با رشد ۱.۲۸ درصدی نسبت به هفته دولت سال قبل بهره‌برداری یا کلنگ‍‌زنی می‌شود، اضافه کرد: شمار پروژه‌های عمرانی استان در سال جاری نیز با ۵۲.۴۳ درصد رشد نسبت به سال قبل به ۹۲۵ پروژه رسیده است.

وی ادامه داد: امسال ۹۹۴ پروژه به  مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود که ۸۲ درصد افتتاح و ۱۸ درصد نیز کلنگ‌زنی است.

حقیقی با اشاره به اینکه  از نظر فرصت شغلی پروژه‌های افتتاحی ۹۵ درصد افتتاح و ۵ درصد کلنگ‌زنی‌ است، اضافه کرد: این پروژه‌ها به جز پروژه‌های مهمی است که با حضور مقام عالی کشور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود که البته این امر نیز به خاطر کرونا ویروس اتفاق خواهد افتاد.

استاندار زنجان در ادامه به ارتقای سطح مدیریتی بانوان زنجانی اشاره کرد و گفت: تا اردیبهشت امسال ۱۰۹ بانو ارتقا پیدا کرده‌اند و در مدیریت‌های مختلف هستند.

وی ادامه داد: طی چند ماه آینده همین بانوان یک رده مدیریتی نیز در جایگاه شغلی ارتقا پیدا خواهند کرد که این امر نشان از توجه مجموعه استانی به بانوان است.
حقیقی گفت: همچنین در ارتباط با جوانان نیز از هر اداره دو جوان شاغل را انتخاب کردیم که ارتقا پیدا کنند و امیدواریم پس از هفته دولت جوانان را در عرصه‌های مدیریتی ببینیم.

ارتقای 109 مدیر بانو در زنجان

استاندار زنجان در ادامه از انتخاب مدیران جوان در دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: قرار است تا هفته دولت دو مدیر به اختیار، شامل دو جوان تا ۳۸ سال در سازمان مدیریت تحت مدیریت قرار گرفته که تا پایان هفته دولت ۱۰۴ مدیر جوان در کنار مدیران ارشد قرار خواهند گرفت.
وی با اشاره به تقدیر از مبارزان خط حوزه سلامت در هفته دولت بیان کرد: امروز در ماه هفتم مبارزه با کرونا ویروس هستیم و امیدواریم هیچگاه به بازه زمانی تیرماه برنگردیم.

شهردار زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه پارک بانوان غرب در ابتدا قرار است به صورت پارک خانواده استفاده شود،گفت: این پارک در زمینی به مساحت ۴.۵ هکتار ساخته شده است.

حبیب یگانه با اشاره به اینکه در شهر زنجان ۵۰ هکتار فضای سبز داریم. بیان کرد: سطح چمن‌کاری در این پارک کم است و درختان مثمر نیز در آن استفاده شده است.
وی با اشاره به اینکه حدود ۳۵ میلیارد تومان ارزش واقعی این پروژه است، گفت: با افتتاح این پارک سرانه فضای سبز شهروندان زنجانی افزایش خواهد یافت.
شهردار زنجان با اشاره به اینکه امسال ۴۵ میلیارد تومان هزینه پروژه فضای سبز است، گفت: امیدواریم تا پایان سال همه پروژه‌های فضای سبز که ۵۰ مورد است یه پایان برسد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول