اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

جهش تولید در گیلان با راه‌اندازی ۲۳ طرح صنعتی

رئیس سازمان صمت گیلان از سرمایه‌گذاری بیش از ۸۴۸ میلیارد تومانی در پروژه‌های صنعتی هفته دولت خبر داد و گفت: جهش تولید در گیلان با راه‌اندازی ۲۳ طرح صنعتی هم‌زمان با هفته دولت در شهرستان‌های مختلف گیلان به‌تدریج افتتاح و آغاز بکار خواهند کرد.

جهش تولید در گیلان با راه‌اندازی ۲۳ طرح صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هم‌زمان با نخستین روز از هفته دولت، فاز دوم توسعه شرکت تولیدی صنعتی پادینه در شهر صنعتی رشت با حضور مسؤولین استانی به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان صمت گیلان در حاشیه این افتتاح با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: جهش تولید در گیلان با راه‌اندازی ۲۳ طرح صنعتی هم‌زمان با هفته دولت در شهرستان‌های مختلف گیلان به‌تدریج افتتاح و آغاز بکار خواهند کرد. 

فرهاد دلق‌پوش از سرمایه‌گذاری بیش از ۸۴۸ میلیارد تومانی در پروژه‌های صنعتی هفته دولت خبر داد و افزود: میزان اشتغال مستقیم ایجادشده در این واحدهای صنعتی قریب به یک هزار ۱۶۸ نفر خواهد بود. 

به گفته وی، طرح‌های صنعتی هفته دولت برای تولید انواع تراکتور، شمش فولادی، بتن آماده، دستکش نخی روکش‌دار، انواع کارتن، ماسک بهداشتی، پالت، مصنوعات پلاستیکی، فیلتر تصفیه آب، اوراق فشرده چوبی، صفحات گچی آماده و فرش دستباف و غیره فعالیت خود را رسماً آغاز می‌کند.

رئیس صمت گیلان افتتاح امروز شرکت پادینه را که یکی از واحدهای مجموعه گروه صنعتی فومن شیمی است بسیار حائز اهمیت برشمرد و بیان کرد: تحولات صنعتی، تأثیری زیادی در رشد اقتصادی استان و کشور دارد و دولت نیز قطعاً از پرداخت تسهیلات به این‌گونه واحدها حمایت می‌کند.

دلق‌پوش با بیان اینکه شرکت تولیدی صنعتی پادینه یکی از واحدهای صنعتی موفق استان است که باهدف طراحی و ساخت انواع تیوپ بسته‌بندی پلاستیکی، درپوش اسپری ضدعفونی‌کننده‌ها، فنر پیچشی، پمپ دستی اسپری در حال فعالیت است، تصریح کرد: گیلان ظرفیت‌های ارزشمندی در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، ظرفیت صنعتی است که خود یکی از مؤلفه‌های تأثیرگذار در اشتغال‌زایی استان بشمار می‌رود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول