اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بسته خبری پلیس| از توقیف شتر تا کشف محموله 9 میلیاردی قاچاق

نیروی انتظامی در هرمزگان طی 48 ساعته اخیر توفیقات فراوانی در ایجاد امنیت اقتصادی و اجتماعی داشته است.

بسته خبری پلیس| از توقیف شتر تا کشف محموله 9 میلیاردی قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بسته خبری پلیس در خبرگزاری فارس سرپرستی هرمزگان، حاوی اخبار مختلف پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی در زمینه‌های گوناگون است.

بی احتیاطی راننده کامیون،جان عابر پیاده را گرفت

سرهنگ مهدی نیکبخت رئیس پلیس راه استان هرمزگان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حادثه رانندگی در محور  دوربرگردان باغستان-بندرخمیر، ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند. وی افزود: ماموران باحضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه کامیون کشنده با عابر پیاده برخورد و وی را به شدت مصدوم کرده است.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: پیکر نیمه جان عابر به بیمارستان منتقل که به علت شدت صدمات وارده جان باخت.

رئیس پلیس راه هرمزگان در پیامی هشداری از شهروندان خواست: به قوانین و مقررات احترام بگذارند و با اجراء آن و رعایت نکات ایمنی مانع بروز این حوادث ناگوار شوند.

 کشف 345هزار نخ سیگارقاچاق در بندرلنگه 

سرهنگ محراب کاظمی سرپرست انتظامی شهرستان بندر لنگه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالاهای دخانی، مأموران پاسگاه مهران شهرستان بندرلنگه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند. وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو 345 هزار نخ سیگار قاچاق که به طرز ماهرامه‌ای جاساز شده بود، کشف کردند.

این مسئول انتظامی ارزش کالاهای کشف شده را برابرنظر کارشناسان 2میلیارد و 720میلیون ریال عنوان وتصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفرمتهم دستگیر وجهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف233کیلو تریاک طی یک عملیات پلیسی در بندرلنگه

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی پاسگاه برکه سفلین شهرستان  بندرلنگه در راستای مبارزه شبانه روزی با قاچاقچیان موادمخدر، با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله مواد مخدر توسط سوداگران با استفاده از دو دستگاه خودرو مطلع و موضوع رابه صورت ویژه در دستور کارقرار دادند.   

وی افزود: ماموران حین کنترل محور و خودروهای عبوری دو دستگاه خودرو کامیون ایسوزو و پژو پارس متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی خودروها را متوقف و جهت بازرسی بیشتر به داخل یگان انتقال دادند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از کامیون مقدار 200کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در زیر بار آهن الات و در بازرسی از خودروی سواری پژو، مقدار 33کیلو و 600گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت های مختلف خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به کشف233کیلو و 600گرم تریاک و توقیف 2دستگاه خودرو در این عملیات، خاطر نشان کرد: در این رابطه 2نفر از قاچاقچیان دستگیر و با تشکیل پرونده  جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

5 نفر شتر بدون مجوز توقیف شدند 

سرگرد جواد میرشکار سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان بستک اظهار داشت: مأموران پاسگاه انوه شهرستان بستک حین اجرای ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو 5 نفر شتر قاچاق فاقد هرگونه مدارک کشف شد.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان بستک، ارزش محموله کشف شده را بنا به نظرکارشناسان،  یک میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: یک متهم در زمینه دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف بیش از 37 هزارلیتر گازوییل قاچاق درهرمزگان

سرهنگ علیرضا گزمه معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: مأموران پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی شهرستان میناب در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی با انجام کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی برانتقال مقادیر قابل توجهی سوخت به وسیله مشک‌های ماری از "خور بندزرک" به آب‌های بین‌المللی مطلع و رسیدگی موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام وبا مشاهده تعدادی خودرو های نیسان که در حال تخلیه سوخت به مشک های پلاستکی بودند وارد عمل شدند. این مقام انتظامی عنوان کرد: قاچاقچیان با مشاهده مأموران اقدام به فرار کرده که با سرعت عمل مأموران دو عدد مشک ماری حاوی 37 هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق وهمچنین تعداد 3 دستگاه موتور پمپ کشف وضبط  گردید.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه محموله سوخت کشف شده بنا به نظر کارشناسان 3 میلیارد و 160 میلیون ریال  برآورد شده است ،تصریح کرد:دستگیری متهمان متواری در دستور کار پلیس قرار دارد.

 کشف محموله 9میلیاردی قاچاق  در هرمزگان 

سرهنگ " علیرضاگزمه" معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران ایست وبازرسی شهید میرزایی بندر عباس حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود : مأموران در بازرسی از این خودرو 45تن نگله فلزی کشف کردند. این مقام انتظامی استان هرمزگان ارزش تقریبی کالای کشف شده را 9 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد:در این رابطه  یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع  قضائی شد.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول