اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کلنگ‌زنی ۳۵۰۰ واحد مسکن در استان فارس با اولویت مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد با اشاره به تفاهم‌نامه سه‌جانبه فی‌مابین سازمان برنامه‌وبودجه، بنیاد مسکن و استانداری فارس گفت: کلنگ ۳۵۰۰ واحد مسکن محرومین در استان فارس با اولویت مددجویان کمیته امداد در استان به زمین زده شد که گامی اساسی و بزرگ بود.

کلنگ‌زنی  ۳۵۰۰ واحد مسکن در استان فارس با اولویت مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از کمیته امداد فارس، استاندار فارس به مناسبت آغاز هفته دولت، از اداره کمیته امداد فارس بازدید و با مدیرکل این نهاد دیدار کرد.

در این دیدار با برگزاری وبینار با رئیس کمیته امداد کشور از خدمات ارائه‌شده توسط این دستگاه و استانداری فارس تقدیر شد.

رئیس کمیته امداد کشور با قدردانی از حمایت‌های استاندار فارس و تلاش وی در گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان در استان، گفت: اتحاد و وحدت موجود در استان فارس با محوریت نماینده ولی‌فقیه و استاندار فارس و دیگر نهادهای استان از برکات و عنایت لطف الهی است.

مرتضی بختیاری افزود: پیگیری‌های مجدانه در عرصه اشتغال مددجویان و کسب رتبه برتر کشوری، ایجاد ۱۲ هزار شغل در سال گذشته و ارائه ۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان سبب شد تا در سال جدید ۴۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال باهدف ایجاد ۲۰ هزار شغل برای استان فارس در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به نوآوری‌های خوب استان فارس در زمینه مسکن مددجویان نیز گفت: در رابطه با توانمندسازی مددجویان، رکن اول آن اشتغال و رکن دوم آن مسکن است که استان فارس در رکن دوم نوع آوری های خوبی به وجود آورده است و خیران ارزشمندی دارد.

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به تفاهم‌نامه سه‌جانبه فی‌مابین سازمان برنامه‌وبودجه، بنیاد مسکن و استانداری فارس گفت: کلنگ ۳۵۰۰ واحد مسکن محرومین در استان فارس با اولویت مددجویان کمیته امداد در استان به زمین زده شد که گامی اساسی و بزرگ بود.

بختیاری اضافه کرد: با این اقدام شایسته امیدواریم تا پایان بهره‌برداری آن شاهد این اتفاق خوب باشیم که در استان فارس هیچ مددجویی فاقد مسکن نیست.

این رتبه‌ها درنتیجه حمایت از نیازمندان در قالب‌های مختلف به‌دست‌آمده است

استاندار فارس نیز در این دیدار با تبریک هفته دولت با ابراز خرسندی از برنامه‌های اجراشده در امداد کشور گفت: کسب نتایج خوب و رتبه‌های برتر کشوری توسط این نهاد حاصل این مهم است که توانمندسازی را سرلوحه کار خود قرار داده است و هرروز از افراد تحت حمایت آن کاسته می‌شود.

عنایت‌الله رحیمی در ادامه افزود: استان فارس در اکثر موارد با کمک دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حکومتی، موفق به کسب رتبه اول و برتر کشوری شده است که این رتبه‌ها درنتیجه حمایت از نیازمندان در قالب‌های مختلف نظیر اکرام، مسکن و اشتغال به‌دست‌آمده است.

وی پس از دریافت لوح تقدیر از سوی رئیس کمیته امداد کشور این امر را حاصل خدمات دستگاه‌های اجرایی و ارزیابی مثبت عملکرد آنان دانست و اضافه کرد: خدمت به جامعه نیازمند و مستمند، افتخار بزرگی است که امیدوارم روزی را به‌واسطه این خدمات مؤثر جشن بگیریم که هیچ نیازمند و مددجوی تحت حمایتی در استان وجود نداشته باشد.

در ابتدای این دیدار مدیرکل کمیته امداد فارس آماری از توفیقات کمیته امداد فارس طی چهار ساله گذشته ارائه داد.

انتهای پیام/ ل/ م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول