اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

هافبک استقلال از رفتارش پشیمان شد/ باقری: سرباز استقلال هستم و تلاش می‌کنم جبران کنم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: با تمام وجودم در خدمت استقلال هستم و اگر کادرفنی و آقای مجیدی صلاح بدانند، در خدمت تیم خواهم بود و تلاش می‌کنم اشتباهم را در زمین جبران کنم.

هافبک استقلال از رفتارش پشیمان شد/ باقری: سرباز استقلال هستم و تلاش می‌کنم جبران کنم

به گزارش خبرگزاری فارس، فرشید باقری در خصوص اتفاقاتی که اخیرا برایش رخ داده، گفت: من خودم را سرباز استقلال می‌دانم و بابت اتفاق افتاده متاسف هستم. بابت اتفاق رخ داده عذرخواهی می‌کنم و حقیقتا یک سوتفاهم برایم ایجاد شد. مطمئنا همه ارکان باشگاه، از مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و تدارکات به دنبال موفقیت تیم هستند و من هم دوست دارم با تمام وجود در این مسیر قرار بگیرم و دل هواداران را شاد کنم.

وی که با سایت باشگاه استقلال صحبت می کرد، افزود: من با تمام وجودم در خدمت استقلال هستم و اگر کادرفنی و آقای مجیدی صلاح بدانند، در خدمت تیم خواهم بود و تلاش می‌کنم اشتباهم را در زمین جبران کنم. همانطور که گفتم خودم را سرباز استقلال می‌دانم و قدر این پیراهن را می‌دانم. امیدوارم تیم استقلال چه با من و چه بدون من بتواند در بازی‌های باقی مانده دل هواداران را شاد کند، چون این موضوع هدف همه ماست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول