اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کمک ۶۰۰ میلیون تومانی به زندانیان جرایم غیر عمد در مازندران

مدیرکل زندان‌های مازندران گفت: در حال حاضر بیش از 600 زندانی جرائم غیرعمد در استان داریم و حدود 600 میلیون تومان کمک‌های خیرخواهانه جمع‌آوری شده است.

کمک ۶۰۰ میلیون تومانی به زندانیان جرایم غیر عمد در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، غلامرضا عشریه بعدازظهر امروز در کارگروه رسانه‌ای ستاد دیه استان مازندران با حضور مدیرکل زندان‌های مازندران اظهار کرد: بنده فعالیت در ستاد دیه استان مازندران را برای ذخیره آخرت خودم انجام می‌دهم و علاقمند هستم که فعالان رسانه‌ای استان هم در این امر خیر در کنار خیران حضور داشته باشند.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده ستاد دیه استان در گذشته، تصریح کرد: این ستاد در استان مازندران محروم است و بنا دارم با کمک فعالان رسانه‌ای فعالیت خیران را برجسته کرده و ظرفیت‌های جدیدی خیران را ایجاد کنیم.

 عشریه با معرفی حسین قربانی یکی از فعالان رسانه‌ای به عنوان دبیر کارگروهی رسانه‌ای استان، گفت: یکی از کارکردهای رسانه‌ در استان کمک به توسعه  فعالیت‌های اجتماعی اثر گذار است و با شناختی که بنده از خبرنگاران دارم در این امر مشارکت فعال دارند.

این مسؤول در ادامه با اشاره کمک ۲۵۵ میلیون تومانی یکی از خیران آملی برای کمک به آزادی زندانیان، افزود: حاج مصطفی فیروزی خیر آملی چند نفر از زندانیان را آزاد کرده است.

وی یادآور شد: انتظار داریم همه مازندرانی‌ها برای کمک به آزادی زندانیان کمک کنند و برنامه‌ریزی برای خالی کردن زندانیان جرائم غیرعمد را به صورت ویژه پیگیری می‌کنیم.

*آزادی ۵۴۴ زندانی در استان

در ادامه علی استادی مدیرکل امور زندان‌های مازندران اظهار کرد: ظرفیت‌های مردمی مناسبی در استان برای کاهش زندانیان وجود دارد که این نیاز است این ظرفیت‌ها به خوبی احصا شود.

وی با اعلام اینکه در طول هفت ماه از قصاص ۲۹ زندانی با گذشت و عفو خانواده‌ها جلوگیری کردیم، یادآور شد: طی دو هفته اخیر ۳۹۰ میلیون تومان برای کمک به کاهش زندانیان جمع‌آوری شده است.

 استادی خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌های برای کاهش زندانیان جرائم غیرعمد باید استفاده کنیم، خیران زیادی علاقمند برای کمک به کاهش زندانیان در استان هستند که نیاز است این ظرفیت‌ها را شناسایی کنیم.

وی با بیان اینکه در طول هفت ماهه سال جاری ۵۴۴ از زندان‌های استان آزاد شدند، گفت: در حال حاضر بیش از ۶۰۰ زندانی جرائم غیر عمد در استان داریم، در طول مدت حضور رئیس جدید ستاد دیه استان مازندران حدود ۶۰۰ میلیون تومان کمک‌های خیرخواهانه جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول