اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح ۵۶۰ واحد مسکن روستایی در تویسرکان

رئیس بنیاد مسکن تویسرکان از افتتاح ۵۶۰ واحد روستایی از محل اعتبارات بازسازی این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

افتتاح ۵۶۰ واحد مسکن روستایی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، روح‌الله بهرامی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از تامین اعتبارات در حوزه مسکن روستایی از محل اعتبارات سیل تاکنون ۴۱۸ واحد مسکن را افتتاح کردیم اظهار کرد: از محل اعتبارات مقاوم‌سازی نیز ۱۴۲ واحد مسکن در روستاهای شهرستان آماده بهره‌برداری داریم.

وی مجموع واحدهای مقاوم‌سازی و بازسازی شده قابل افتتاح در هفته دولت را ۵۶۰ واحد مسکن اعلام کرد و گفت: احداث این تعداد واحد مسکونی از هفته دولت سال گذشته تاکنون با ۸۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سطح روستاها انجام شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تویسرکان از افتتاح بهسازی فاز نخست روستایی کریم‌آباد با هزینه اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: پروژه بهسازی این روستا شامل یک‌هزار و ۵۰۰ متر جدولگذاری، ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت‌ریزی و ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیرسازی است.

وی از بهره‌برداری فاز سوم بهسازی روستای ولاشجرد با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد مسکن خبر داد و افزود: عملیات اجرایی پروژه بهسازی روستای ولاشجرد با ۸۰۰ متر جدولگذاری، ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیرسازی و ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت‌ریزی انجام شده است.

بهرامی در پایان سخنانش یادآور شد: در مجموع برای پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان تویسرکان در هفته دولت ۸۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صرف شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول