اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

داستان مسلم بن عقیل در مجموعه «نامیرا»/ تهرانگردی سوژه قسمت جدید «روز خوش»

داستان مسلم بن عقیل در قالب مجموعه «نامیرا» از رادیو نمایش پخش می شود.

داستان مسلم بن عقیل در مجموعه «نامیرا»/ تهرانگردی سوژه قسمت جدید «روز خوش»

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، این مجموعه نمایشی در مرکز صدا و سیمای استان گیلان تولید شده است که این روزها به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

داستان مجموعه نمایشی «نامیرا» درباره مسلم بن عقیل ، پسرعموى امام  حسین علیه السّلام و نماینده اعزامى آن حضرت از مکه به کوفه براى بررسى اوضاع و بیعت گرفتن از مردم است . او به علت خیانت کوفیان در کوفه بی یاور ماند و دراین راه به شهادت می رسد.

«نامیرا» به نویسندگی صادق کرمیار، کارگردانی وافکتوری بهرام نوری و با هنرمندی مهدی مددکار، ابراهیم عاطفی، مرتضی زینعلی، علی اصغر کهن قنبریان، صدف تیشه احسان، مهدی مخبری، زینب شعبانی و بهرام نوری در یازده قسمت ، ساعت 11 از رادیو نمایش پخش می شود.

**تهرانگردی سوژه قسمت جدید «روز خوش»

برنامه «روز خوش» دوشنبه 3شهریورماه با موضوعاتی همچون بررسی قصه و قصه گویی، صبر و ثبات در سبک زندگی،تهرانگردی و معرفی کتاب روی آنتن می رود.

سیدهادی معتمدی روانپزشک و آسیب شناس اجتماعی دوشنبه 3 شهریور ماه در برنامه «روز خوش» از صبر و ثبات در سبک زندگی می گوید.

در بخشی دیگر این برنامه با  دکتر حامد ایرانشاهی پژوهشگر تاریخ و استاد دانشگاه همراه می شود تا گشتی در تهران قدیم زده و تاریخچه  محله سنگلج را بازگو کند.

الهام دارابی مدرس جهاد دانشگاهی نیز در این برنامه به موضوع قصه و قصه گویی می پردازد.
آیتم«خوش مزه» دوشنبه آموزش کوفته برنجی را برای مخاطبان تدارک دیده است و در بخش «خوش قلم» کتاب داستان هزار و یک شب را معرفی می شود.

برنامه «روز خوش» با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی - اسلامی با اجرای محمدامین نبی اللهی و مریم ماهور تلاش می‌کند صبحگاه ایرانی - اسلامی را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، در این برنامه اطلاعات، اخبارو رویدادهای امیدبخش به ویژه نمایش پیشرفت های غرورانگیز ایرانیان توسط مهدی آقابیگی به سمع و نظر مخاطبان می‎رسد.

مجله صبحگاهی «روز خوش» از دوشنبه تا جمعه ساعت 9 صبح به وقت تهران به تهیه کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام‌جم پخش می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول