اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تاکید دوباره ترامپ بر احتمال تقلب در انتخابات آمریکا

در ادامه تقابل ترامپ با دموکرات‌ها برای ممانعت از برگزاری انتخابات به شیوه پستی در آمریکا، او بار دیگر در توییتی این شیوه رای‌دهی را «تقلب بزرگ» توصیف کرد.

تاکید دوباره ترامپ بر احتمال تقلب در انتخابات آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ» بار دیگر شیوه انتخابات پستی و تلاش دموکرات‌ها برای استفاده از آن در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر را زیر سوال برد.

رئیس‌جمهور آمریکا در این توییت نوشت: خب، حالا دموکرات‌ها از صندوق‌های پستی استفاده می‌کنند، که از نظر امنیتی برای رای‌دهندگان فاجعه است. علاوه بر چیزهای دیگر، آن‌ها این امکان را ایجاد می‌کنند که یک نفر چندین بار رای بدهد.

ترامپ افزود: چه کسی آن‌ها (صندوق‌ها) را کنترل می‌کند، در مناطق جمهوری‌خواه یا دموکرات قرار دارند؟ آن‌ها در برابر کووید ضدعفونی نیستند. تقلب بزرگ!

رئیس‌جمهور آمریکا بارها با رد مواضع دموکرات‌ها درباره لزوم به کارگیری انتخابات از طریق پُستی با توجه به شرایط بحرانی این کشور به لحاظ همه‌گیری کرونا، مدعی شده این حزب درصددد تقلب در انتخابات است.

دموکرات‌ها هم ترامپ و حزبش را به تلاش برای سخت‌تر کردن رای‌گیری برای آمریکایی‌ها متهم می‌کنند. به گفته آن‌ها، ترامپ در حال تلاش برای ضربه زدن به سرویس پستی است تا بتواند از این طریق شانس خود را برای انتخاب دوباره را بالا ببرد، زیرا او در نظرسنجی‌های انتخاباتی از «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات عقب است.

کشمکش‌ها در آمریکا بر سر این موضوع در حالی است که این کشور همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس قرار دارد.

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع، ۴۳,۸۲۹ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است. بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز ۹۷۴ آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس «کووید-۱۹» در آمریکا به ۵,۸۴۱,۴۲۸ نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به ۱۸۰,۱۷۴ تن افزایش یافت.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول