اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

چه خبر از پروژه‌های نیمه‌کاره و در حال اجرای شهرستان تالش؟/اتمام برخی پروژه‌ها تا پایان سال ۹۹

خبرنگار فارس در تالش به مناسبت آغاز هفته دولت با همراهی فرماندار این شهرستان با حضور در محل تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره و یا در حال اجرای این شهرستان گزارشی از آخرین وضعیت این پروژه‌ها ازجمله بیمارستان جدید، پل اسالم، دیواره حفاظتی مزار شهدای گمنام، تقاطع غیر هم‌سطح خرجیگل و غیره تهیه‌کرده است.

چه خبر از پروژه‌های نیمه‌کاره و در حال اجرای شهرستان تالش؟/اتمام برخی پروژه‌ها تا پایان سال ۹۹

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، هفته دولت فرصت مناسبی است تا سرنوشت پروژه‌های اجراشده و آخرین وضعیت پروژه‌های بر زمین‌مانده و یا در حال اجرا در کشور موردبررسی قرار بگیرد.

در همین راستا خبرنگار فارس در تالش جهت اطلاع از آخرین وضعیت پروژه‌های اجراشده و در حال اجرای این شهرستان با همراهی فرماندار تالش به محل اجرای این پروژه‌ها رفته و گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های شهرستان تهیه‌کرده است.

مزار شهدای گمنام بخش اسالم دیگر درخطر تخریب نیست

دیواره حفاظتی مزار شهدای گمنام اسالم یکی از پروژه‌های در حال اجرای شهرستان می‌باشد که فرماندار تالش با همراهی خبرنگار فارس از آن بازدید کرده و گزارشی از آخرین وضعیت اجرای این پروژه ارائه کرد.

سید عیسی مهدوی با تأکید بر اهمیت این پروژه به جهت جلوگیری از تخریب مزار شهدای گمنام و خانه‌های مسکونی حاشیه رودخانه اظهار کرد: این پروژه برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و خوشبختانه با توجه به فعالیت و تلاش‌های پیمانکار همان‌طور که مشاهده می‌کنید این پروژه پیشرفت خوبی داشته است.

از پل شکسته شهر اسالم چه خبر؟

چند صد متر آن‌طرف‌تر از پروژه دیواره حفاظتی مزار شهدا، پروژه ساخت پل مرکز شهر اسالم است.

این پل که سال گذشته براثر وقوع سیل ویرانگر در سطح استان و به‌ویژه شهرستان تالش تخریب‌شده و تردد از این مسیر موقتاً قطع شد، پروژه دیگری است که فرماندار تالش از آن بازدید می‌کند.

هرچند مسؤولین پس از مدت کوتاهی اقدام به نصب پل موقت کرده‌اند اما این پل تنها بخش کوچکی از مشکلات مردم اسالم را رفع می‌کند و همچنان مردم و بازاریان این منطقه به دلیل کاهش چشمگیر تردد از این مسیر با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

مهدوی با بیان اینکه خوشبختانه پیمانکار این پروژه همان پیمانکار دیواره حفاظتی مزار شهدا در حاشیه این پل است و بنده تقریباً هفته‌ای چند بار از این پروژه بازدید می‌کنم، تصریح کرد: این پروژه شامل کف‌بندی و ساماندهی و شمع ریزی و عرشه تیر مرکب است که در حال ساخت می‌باشد که تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان تالش ابراز امیدواری کرد با توجه به تجربه و تخصص و توان اجرایی پیمانکار پروژه تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

آیا انتظار ۱۲ ساله مردم اسالم به پایان می‌رسد؟

تقاطع غیر هم‌سطح خرجیگل یکی از پروژه‌های است که پس از ۱۲ سال هنوز به اتمام نرسیده و مدت‌ها به‌صورت نیمه‌کاره رهاشده بود.

فرماندار تالش عدم تأمین اعتبار کافی و همچنین مشکلات پیش‌آمده در بحث تملک اراضی را از دلایل اصلی تأخیر در اجرای این پروژه می‌داند.

وی اما با اشاره به سفر سال گذشته وزیر راه و شهرسازی به شهرستان و بازدید از این پروژه افزود: در پی دستور مستقیم وزیر به جهت اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه و قرار گرفتن آن در محور توریستی اسالم به خلخال اجرای این پروژه از سر گرفته‌شده و بر اساس قول پیمانکار تا آبان ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

بیمارستان جدید تالش که با شیوع ویروس کرونا در شرایط خاصی مورد بهره‌برداری قرار گرفت، یکی از پروژه‌های مهم استان است که بهره‌برداری از آن بار سنگینی از دوش مردم و مسؤولین تالشی برداشت.

باوجود بهره‌برداری از این بیمارستان همچنان مراجعه‌کنندگان با مشکلاتی ازجمله عدم آنتن دهی خطوط موبایل، عدم پذیرش دفترچه بیمه توسط داروخانه این بیمارستان و همچنین رمپ ورود و خروج بیمارستان شهید نورانی مواجه هستند که مشکلاتی برای مردم تالش به وجود آورده است.

از رمپ ورود و خروج بیمارستان شهید نورانی تالش چه خبر؟

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش که خود نیز به‌کندی اجرای پروژه رمپ ورودی بیمارستان معترض است، اعتقاد دارد اداره راه و شهرسازی در انتخاب پیمانکار کمی مسامحه کرده و پیمانکار مربوطه در اجرای پروژه تعلل دارد.

مهدوی اما قول مساعد داد با پیگیری‌های انجام‌شده إن‌شاءلله طی هفته‌های آینده این پروژه به اتمام برسد.

عدم آنتن دهی خطوط موبایل در بیمارستان جدید تالش

فرماندار تالش با اشاره به جلسات متعدد و پیگیری‌های رئیس بیمارستان شهید نورانی تالش در خصوص عدم آنتن دهی خطوط موبایل در این بیمارستان، از ارسال کارشناسی جهت بررسی وضعیت آنتن دهی در این بیمارستان و نقاط دیگر شهرستان خبر داد.

عدم پذیرش دفترچه‌های بیمه در بیمارستان شهید نورانی تالش

وی با بیان اینکه داروخانه این بیمارستان به بخش خصوصی واگذارشده بود و آنان نیز مطالباتی داشتند، گفت: به همراه نماینده مجلس طی جلسه‌ای با دکتر سالاری تمامی ضعف‌های این داروخانه موردبررسی قرارگرفته و مقرر شد خدمات‌دهی این داروخانه به حالت قبل بازگردد که ممکن است چرخه بازگردانی مدتی طول بکشد.

 

 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول