اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ثبت ۳۰ هزار خیر در سامانه نوسازی مدارس کشور

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با بیان اینکه طی سال گذشته خیرین با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در مدرسه‌سازی مشارکت کردند، گفت: ۳۰ هزار خیر در سامانه نوسازی مدارس ثبت شده است.

ثبت ۳۰ هزار خیر در سامانه نوسازی مدارس کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، مهرالله رخشانی مهر عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع آمورشی و پرورشی «پدران آسمانی» که به مناسبت آغاز هفته دولت در بلوار قدس غربی نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت و ارزش این پروژه در خیرین آن است، تعدادی از فرزندان شهدا در نیشابور رقم ۳۰۰ میلیون تومان را برای ساخت مجتمع آموزشی و پرورشی پدران آسمانی متقبل شدند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ادامه داد: بقیه اعتبار ساخت مجتمع آموزشی پدران آسمانی تا سقف ۴ میلیارد تومان را سازمان تجهیزات و نوسازی متقبل می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال ۹۹ بر اساس سند بنیادین آموزش و پرورش ما مکلف به تحول تغییر رویکرد در مدرسه‌سازی شدیم، اضافه کرد: طی سال گذشته خیرین با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در مدرسه‌سازی مشارکت کردند، همچنین، ۳۰ هزار خیر در سامانه نوسازی مدارس ثبت شده است.

رخشانی‌مهر تاکید کرد: در سال جاری به جهت تعداد افزایش خیرین با مطرح کردن طرح «آجر به آجر از هر ایرانی» می‌خواهیم مردم حتی با خرید یک آجر در مدرسه‌سازی شرکت کنند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در خصوص مطالبات پیمانکاران از سازمان نوسازی مدارس گفت: تا این لحظه پیمانکاران هیچ مطالبه‌ای از محل پروژه‌های ملی ندارند.

وی افزود: سازمان نوسازی مدارس طی دو ماه گذشته اعتبارات ملی را به تمام استان‌ها تخصیص داده و انتظار می‌رود تا مردادماه سال جاری هیچ بدهی نداشته باشیم و اگر موردی وجود دارد به علت عدم قرارداد پیمانکار با سازمان نوسازی مدارس است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول