اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نذر خون ۸۰ نفر از بسیجیان و پیشکسوتان ایثار و جهاد شاهرود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: بیش از ۸۰ نفر از بسیجیان و پیشکسوتان ایثار و جهاد این شهرستان در راستای کمک به بیماران، خون اهدا کردند.

نذر خون ۸۰ نفر از بسیجیان و پیشکسوتان ایثار و جهاد شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ محمد خوش‌قدم در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود که به همت بسیج جامعه پزشکی شاهرود انجام شد، با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان (ع) و تبریک روز پزشک، از خدمات جامعه پزشکی شهرستان شاهرود به‌ویژه در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا تقدیر کرد.

او با اشاره به تعامل و همکاری بسیج و سپاه با دانشگاه علوم پزشکی در راستای مقابله با کرونا اظهار کرد: در این ایام، همه مردم ما مانند دوران دفاع مقدس در راه مقابله با کرونا حضور داشتند و در مرحله اول بسیار خوب عمل کردند و در پیک دوم نیز مردم ما همچنان در کنار کادر درمانی حضور دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: مردم با رعایت اصول بهداشتی در کاهش شیوع این بیماری و جلوگیری از فشار به کادر درمانی تلاش می‌کنند.

خوش‌قدم با تقدیر از ایثار و فداکاری کادر درمانی و پزشکی کشور، استان و شهرستان، بر لزوم حمایت از آن‌ها تأکید کرد و گفت: پیشکسوتان ایثار و جهاد شهرستان در راستای کمک به بیماران، نسبت به اهدای خون اقدام کردند.

او اضافه کرد: بیش از ۸۰ نفر با مراجعه به پایگاه انتقال خون شاهرود نسبت به اهدای خون خود اقدام کردند و در این فعالیت‌ها همچنان ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره کمک به دانشگاه صنعتی شاهرود در برگزاری آزمون سراسری افزود: سپاه و بسیج در راستای ضدعفونی مراکز برگزاری کنکور و توزیع ماسک و هدایت شرکت‌کنندگان در آزمون به برگزارکنندگان کمک کرد.

انتهای پیام/74036/م/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول