اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

زاغ زن حرفه ای بالاخره به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری سارق حرفه ای در تبریز با 30 فقره سرقت خبر داد.

زاغ زن حرفه ای بالاخره به دام پلیس افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین عبدی اظهار داشت: طی چند روز گذشته در پی وقوع چند فقره پول قاپی از شهروندان تبریزی مراتب در دستور کار  پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با به دست آمدن سرنخ هایی از متهم اقدامات فنی و قضائی صورت گرفته پس از اطمینان کامل  در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم در تحقیقات انجام شده به 30 فقره پول قاپی از شهرستان های تهران و تبریز تاکنون اعتراف کرده است .

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم دستگیر شده به روش زاغ زنی (کمین) در جلوی بانک ها افرادی را که با پول نقد از بانک خارج می شدند شناسایی و در فرصت مناسب عمل مجرمانه خود را عملی می کرد .

وی خاطر نشان کرد : با دستگیری متهم تعدادی از پرونده های کشف نشده از سال های 97 تا 99 کشف و سرنوشت 2 میلیارد ریال پول سرقت شده مشخص شد.

سردار عبدی افزود: متهم که غیربومی بود برای انجام سرقت موتورسیکلت خود را به وسیله اتوبوس های مسافربری به تبریز می آورده پس از انجام سرقت دوباره به همان روش به محل سکونت خود مراجعت می کرد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در پایان به شهروندان توصیه کرد هنگام ورود به بانک اطراف را بررسی نموده و هنگام خروج از بانک مواظب اطراف خود بوده از حمل پول نقد جداً خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول