اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ابهام در عضویت برخی از اعضای شورای شهر‌های سوادکوه

ابهام در عضویت برخی از اعضای شورای شهر‌های سوادکوه براساس قانون از مواردی است که مدیران مرتبط باید در این موضوع اعلام نظر و اعمال قانون کنند.

ابهام در عضویت برخی از اعضای شورای شهر‌های سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، انتخابات هیأت رئیسه شوراهای اسلامی شهرها در آخرین سال فعالیت ۴ ساله همواره با گمانه‌زنی‌ها و مسایلی روبرو است.

انتخابات هیأت رئیسه سال چهارم شوراهای اسلامی شهر‌های شیر‌گاه، زیراب و الاشت برگزار شد و در شهر پل‌سفید به دلیل پیگیری فرایند اداری ریاست بر بانک یکی از اعضای شورای شهر هنوز انجام نشد و از اول شهریور‌ماه هم رئیس شورای شهر پل‌سفید تنها مجاز به امضای برگزاری انتخابات جلسه هیأت رئیسه است.

*عضویت رئیس بانک در شورای اسلامی پل‌سفید

فرزاد درزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه جلسه انتخاب هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر پل‌سفید را برگزار نکردم، گفت: وضعیت یکی از اعضای شورای شهر که ریاست بانک شهر را در ۲ ماه اخیر بر عهده دارد و روند اداری آن هنوز به نتیجه نرسید، مانع از برگزاری جلسه تعیین هیأت رئیسه سال چهارم شورای اسلامی شهر پل‌سفید شد.

ولی‎الله ستاوند عضو شورای شهر پل‌سفید هم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه هنوز پاسخ استعلام و حکم موضوع عضویتم در شورای شهر و ریاست بانک صادر نشد، گفت: عضو شورای شهر هستم و بر طبق سوگندی که در ابتدای عضویتم یاد کردم متعهد به نمایندگی مردم هستم.

* برگزاری انتخابات تعیین هیأت رئیسه شورای اسلامی شیر‌گاه، زیراب و الاشت

محمد‌حسین بزرگی رئیس جدید شورای اسلامی شهر زیراب هم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس از برگزاری انتخابات تعیین هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زیراب خبر داد و گفت: محمدحسین بزرگی به عنوان رئیس، نرگس قهاری نائب رئیس و علی سبحانی به عنوان منشی شورا انتخاب شدند.

عارف جعفر‌نژاد رئیس شورای اسلامی شیر‌گاه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس از ریاست خود بر شورای اسلامی شهر شیر‌گاه خبر داد و گفت: احمد خان گلی به عنوان نائب رئیس و علی مصطفوی به عنوان منشی شورای شهر شیر‌گاه انتخاب شدند.

سهراب نعمتی رئیس شورای اسلامی الاشت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس با اشاره به تداوم ریاست خود بر شورای اسلامی شهر از ابقای هیأت رئیسه سابق شورای شهر خبر داد و افزود: محمد‌حسین رشیدی به عنوان نائب رئیس و جمشید پهلوان به عنوان منشی شورای شهر انتخاب شدند.

* ابهام در عضویت برخی از اعضای شورای شهر‌های سوادکوه

افکار عمومی و علاقمندان به موضوع شورای اسلامی شهر‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی به موضوع عضویت کارکنان شهرداری و کارکنان بانک‌ها در شورای شهر که بر خلاف مواد یک تا ۴ ماده ۳۲ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران و اصلاحات بعدی این قانون است و نیز لزوم سکونت اعضای شورای اسلامی شهر بر طبق تبصره ۲ بخش (ه) ماده ۳۰ این قانون علاقمند هستند که فعالیت در شهرداری شامل ۲ عضو شورای اسلامی شهرهای پل‌سفید و زیراب و فعالیت در بانک هم شامل یک عضو شورای اسلامی پل‌سفید مورد توجه باشد و ریاست یک عضو شورای اسلامی شیر‌گاه بر بانک شهر مجاور و فعالیت یک عضو شورای شهر الاشت در زیر مجموعه شهرداری غیرمرتبط با متن قانون و بر طبق استعلام‌ها، بدون‌اشکال اعلام شد و موضوع سکونت در شهر هم به دلیل شرایط احراز آن باید توسط رؤسای شورای اسلامی شهر‌ها اعلام شود.

ابهام در عضویت برخی از اعضای شورای شهر‌های سوادکوه با متن قانون از مواردی است که مدیران مرتبط باید در این موضوع اعلام نظر و اعمال قانون کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول