اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کوتینیو:‌ نمی‌دانم اوضاعم فصل بعد در بارسا چگونه است/ سزاوار قهرمانی بودیم

ستاره بارسلونا که با بایرن مونیخ قهرمان اروپا شد در خصوص آینده‌اش در جمع آبی‌اناری‌ها صحبت کرد.

کوتینیو:‌ نمی‌دانم اوضاعم فصل بعد در بارسا چگونه است/ سزاوار قهرمانی بودیم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته بایرن مونیخ مقابل پاری‌سن‌ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا به برتری رسید و به مقام قهرمانی این رقابت دست یافت.

فیلیپه کوتینیو که در عضویت باشگاه بارسلونا است ولی به صورت قرضی برای بایرن مونیخ بازی می‌کند در دیدار نهایی به مدت 22 دقیقه بازی کرد.

کوتینیو پس از این قهرمانی و جشن با بایرنی‌ها امروز دیگر باید از آلمانی‌ها خداحافظی کند و به اردوی بارسلونا بازگردد.

ستاره برزیلی در خصوص بازگشت به تیم آبی‌اناری‌ها گفت:‌ من باید به بارسلونا بازگردم تا ببینم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. واقعیت را بگویم این است که در خصوص آینده و شرایط حضورم در بارسلونا زیاد فکر نکرده‌ام و تمام تمرکزم برای حضور در فینال اروپا بود.

وی ادامه داد: تنها چیزی که من می‌توانم بگویم این است که واقعاً می‌خواهم به تلاش کردن ادامه دهم تا یک سال عالی دیگر داشته باشم. پس باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

کوتینیو با رقم 140 میلیون یورو از لیورپول پس از رفتن نیمار وارد بارسلونا شد تا مشکلات این تیم را حل کند و جانشینی خوبی برای هم‌وطنش لقب گیرد ولی این اتفاق رخ نداد. او زیر نظر والورده در ترکیب وفق پیدا نکرد تا باشگاه بارسلونا به فکر انتقال قرضی او به بایرن مونیخ بیفتد.

با آمدن رونالد کومان و شرایط اسف‌بار بارسلونا اوضاع کوتینیو به مانند برخی ستاره‌های دیگر آبی‌اناری‌ها نامشخص است.

کوتینیو در خصوص فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز اظهار داشت: ما فصلی فوق‌العاده را گذراندیم که من بسیار از این موضوع خوشحالم. سزاوار قهرمانی بودیم و حس قهرمانی نیز برایم خاص است. کلمه‌ای برای توصیف این حس وجود ندارد ولی بسیار خوشحالم و می‌خواهم از امروزم لذت ببرم.

وی ادامه داد: فینال را جزئیات تیم‌ها و کوچک‌ترین اتفاق‌ها تعیین می‌کنند. ما توانستیم حسمان را در بازی مدیریت کنیم و به قهرمانی برسیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول