اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

دهمین مسابقه ملی فناوری نانو لغو شد/ زمان برگزاری 1400

برگزاری دهمین مسابقه ملی فناوری نانو به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد، با این وجود آزمون ورودی نانواستارتاپ‌ و شبکه مدرسین به صورت غیرحضوری از طریق سایت آموزش فناوری در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دهمین مسابقه ملی فناوری نانو لغو شد/ زمان برگزاری 1400

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری مسابقه طبق آیین‌نامه و به‌صورت حضوری در حوزه‌های آزمون سراسر کشور، دهمین مسابقه ملی فناوری نانو لغو شد. این تصمیم در پی ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت هرگونه تجمع بیش از ۱۰ نفر گرفته شد. با این‌وجود آزمون ورودی نانواستارتاپ و شبکه مدرسین به‌صورت غیرحضوری از طریق سایت آموزش فناوری نانو در آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

همچنین در پی شیوع ویروس کرونا، از ابتدای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸، فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌ها به‌صورت غیرحضوری انجام شد. با وجود تعطیلی دانشگاه‌ها و اعلام قبلی در رابطه با برگزاری دهمین مسابقه ملی فناوری نانو در تیرماه سال جاری، دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو مصرانه پیگیر برگزاری مسابقه در تاریخ اعلام شده بود؛ اما با مشاهده موج دوم همه‌گیری این ویروس در خرداد و تیرماه و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در رابطه با ممنوعیت برگزاری هرگونه اجتماعات و رویدادها، نگرانی‌های فراوانی در رابطه با امکان برگزاری مسابقه به‌صورت حضوری در حوزه‌های آزمون سراسر کشور به‌وجود آمد.

با توجه به شرایط پیش‌آمده و عدم قطعیت از بهبود وضعیت حاکم بر کشور در آینده، ایجاد تغییرات متعددی باید در شیوه برگزاری آزمون مسابقه ملی و برگزاری آن به‌صورت آنلاین صورت پذیرد که در این صورت ماهیت آزمون نسبت به آنچه در فراخوان‌های اولیه مسابقه ملی اعلام شده است، کاملاً متفاوت خواهد بود. از این روی دبیرخانه دهمین مسابقه ملی فناوری نانو اعلام می‌دارد که با در نظر گرفتن ملاحظاتی که باید در برگزاری عادلانه آزمون رعایت شود، برگزاری دهمین مسابقه ملی فناوری نانو در زمستان سال ۱۳۹۹ لغو خواهد شد.

بنابراین دهمین مسابقه ملی فناوری نانو با لحاظ نمودن امکان ادامه شرایط کنونی کشور تا سال آینده و با آیین‌نامه جدید، در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. آن دسته از داوطلبانی که به‌دلیل تغییر آیین‌نامه برگزاری دهمین مسابقه ملی فناوری نانو، مایل به لغو ثبت‌نام خود هستند، می‌توانند از طریق لینک زیر اقدام نموده و فرم لغو ثبت‌نام را تکمیل نمایند و هزینه ثبت‌نام به آن‌ها عودت داده خواهد شد. مدت‌زمان در نظر گرفته‌شده برای لغو ثبت‌نام تا تاریخ ۶ شهریور ۹۹ خواهد بود (http://edu.nano.ir/news/۶۸۶۱۷). عدم تکمیل فرم لغو ثبت‌نام به‌منزله تمایل افراد برای شرکت در دهمین مسابقه ملی فناوری نانو مطابق با آیین‌نامه جدید در سال ۱۴۰۰ است.

این دسته از داوطلبان می‌توانند بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه ثبت‌نامی در آزمون ورودی برنامه نانواستارتاپ (برنامه حمایت از کسب‌وکارهای نوپا در زمینه فناوری نانو) و شبکه مدرسین فناوری نانو در آبان‌ماه ۹۹ شرکت نمایند.

شایان ذکر است، برای حضور در چهارمین دوره نانواستارتاپ و شبکه مدرسین فناوری نانو، آزمون غیرحضوری در آبان‌ماه ۹۹ به‌صورت غیرحضوری و از طریق سایت آموزش فناوری نانو به نشانی edu.nano.ir برگزار خواهد شد. داوطلبانی که تاکنون اقدام به ثبت‌نام در دهمین مسابقه فناوری نانو نموده‌اند، می‌توانند بدون پرداخت هرگونه وجه ثبت‌نامی در این آزمون شرکت کنند. جزئیات بیشتر در این خصوص، در اطلاعیه‌های بعدی ابلاغ خواهد شد. در صورت وجود سوال در خصوص مسابقه یا بروز مشکل می‎توانید با شماره ۰۹۰۲۵۵۵۵۴۶۲ تماس گرفته یا با تلگرام یا واتساپ همین شماره و ایمیل Competition@nano.ir مکاتبه نمایید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول