اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

درگیری، غارتگری و خرابکاری در پاریس پس از باخت سن‌ژرمن +فیلم

پس از باخت مقابل پاری‌سن‌ژرمن مقابل بایرن مونیخ، خیابان‌ها پاریس مملو از خرابکاران و غارتگران شد.

درگیری، غارتگری و خرابکاری در پاریس پس از باخت سن‌ژرمن +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن مقابل بایرن مونیخ شکست خورد تا بار دیگر این تیم دستش به قهرمانی نرسد.

پاریسی‌ها که با پول‌های فراوان مالک قطری خود در این سال‌ها خرج های فراوانی کرده‌اند در این فصل که آماده‌ترین روزهای خود را می‌دیدند مقابل بایرن مونیخ فوق‌العاده تسلیم شدند.

 

فرانسه نیز مشتاق قهرمانی تیمی از این کشور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بود و برای این پیروزی این تیم آرزو می‌کرد ولی این اتفاق رخ نداد تا خیابان‌های پاریس به آشوب کشیده شود.

 

به نقل از RT خیابان‌های پایتخت فرانسه پس از باخت پاری‌سن‌ژرمن با آشوب غارتگران و خرابکاران به هم ریخت. صدها هزار طرفدار ناامید و ناراحت به خیابان‌ها پاریس آمدند و ناراحتی خود را اینگونه نشان دادند.

 

پلیس ضدشورش فرانسه با طرفداران هولیگان پاریسی درگیر شد که طی این اتفاق برخی نیز دستگیر شدند.به نقل از RT چندین دستگاه خودرو در آشوب طرفداران نابود شد، یک مغازه طلافروشی به غارت رفت و پول‌های یک کافه دزدیده شد. یکی از فروشگاه‌های نایکی هم با تخریب جدی مواجه شد.

 

 

این رسانه ذکر کرده که بیرون از ورزشگاه پارک دو پرنس که طرفداران پاریس برای دیدن بازی تیمشان جمع شده‌ بودند درگیری شدیدی بین طرفداران و پلیس شکل گرفت. پس از بازی طرفداران با پرتاپ کردن اشیایی به سمت پلیس باعث شدند تا پلیس ضدشورش از گاز اشک‌آور استفاده کند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول