اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

351 هکتار از اراضی زنجان در آتش سوخت

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: در مرداد‌ماه سال‌جاری 351 هکتار از مراتع استان دچار آتش‌سوزی شده است.

351 هکتار از اراضی زنجان در آتش سوخت

رضا مهدیون امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در مرداد‌ماه سال‌جاری 16 مورد اخراج دام غیرمجاز از مراتع استان صورت گرفته است، اظهار کرد: تعداد دام‌های اخراجی 10 هزار و 833 واحد دامی است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اینکه در مرداد‌ماه سال‌جاری 351 هکتار از مراتع استان دچار آتش‌سوزی شده است، اضافه کرد: با سرعت عمل نیروهای یگان و حضور به موقع آنان در صحنه، آتش اطفاء و از سرایت آن به سایر مناطق جلوگیری شده است.

وی اضافه کرد: در ماهی که گذشت بیش از 134 هکتار از اراضی ملی استان خلع ید و رفع تصرف شده است.

مهدیون با اشاره به اینکه هفت مورد پیشگیری از تصرف طی ماه گذشته در مراتع ثبت شده است، گفت:  آمار وصول گزارشات مردمی در مرداد ماه امسال نیز 82 مورد است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از مردم خواست تا هرگونه تخریب، آتش‌سوزی، قاچاق چوب و تعرض به اراضی ملی را به سامانه 1504 گزارش دهند.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول