اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

قطع گاز جایگاه های سوخت CNG پر خطر در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از قطع گاز جایگاه‌‌های سوخت CNG پر خطر در استان خبر داد.

قطع گاز جایگاه های سوخت CNG پر خطر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بهمن رحمتی گفت: گاز ۳ جایگاه سوخت CNG به علت وجود عدم انطباق های بحرانی و پر خطر و نداشتن ایمنی لازم، قطع گاز شدند.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این تعداد جایگاههای سوخت ۱ مورد در شهرستان کهگیلویه، ۱ مورد در شهرستان چرام و ۱ مورد در شهرستان گچساران است.

رحمتی با بیان اینکه قبل از قطع گاز، اخطاریه و تذکر به بهره برداران این جایگاه‌ها برای برطرف کردن نواقص موجود و استانداردسازی جایگاهشان داده شده، گفت: اقدام لازم توسط بهره برداران این جایگاه‌ها برای استانداردسازی جایگاه انجام نشده و در صورت رفع نواقص بحرانی و عمده، بازرسی مجدد از جایگاه ها به عمل آمده و با حصول اطمینان از بی خطر بودن، گاز آنها وصل خواهد شد.
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت:  یکی از دلایل اصلی قطع گاز این جایگاه ها نقص بحرانی، عدم استانداردسازی و نداشتن ایمنی و خطر آفرین بودن آن برای مصرف کنندگان است.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به منظور حمایت از حقوق شهروندان و مصرف کنندگان، تا زمانی که بهره برداران اقدام به استانداردسازی این جایگاه ها نکنند گاز آنها وصل نخواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول