اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

تکمیل ثبت نام دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی ترم مهر دانشگاه شریف/ پذیرش نو دانشجویان پس از نتایج کنکور

با آغاز ثبت نام دانشجویان فعلی تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف از فردا، ثبت نام دانشجویان این دانشگاه برای ترم مهر تکمیل می شود و پذیرش نو دانشجویان هم پس از اعلام نتایج کنکور انجام خواهد شد.

تکمیل ثبت نام دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی ترم مهر دانشگاه شریف/ پذیرش نو دانشجویان پس از نتایج کنکور

داود رشتیچیان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس از تکمیل فرآیند ثبت نام ترم مهر در این دانشگاه خبر داد و گفت: ثبت نام دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی ٩٨ و ماقبل از آن از فردا، چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: ثبت نام دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۸ و ماقبل از آن، از شنبه هفته جاری ۱۵ شهریور ماه آغاز شد و تا امروز سه شنبه ۱۸ شهریورماه ادامه دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف خاطر نشان کرد: ثبت نام دانشجویان جدید الورود هم پس از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد شد. 

به گزارش فارس، زمان تقریبی برای پذیرش نو دانشجویان اوایل آبان ماه ۹۹ اعلام شده است.

محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف درباره نحوه آموزش این ترم، گفته: برنامه ریزی کرده ایم تا برای سال تحصیلی جدید برخی کلاس‌ها به صورت ترکیبی برگزار شود. یعنی دانشجویانی که نیاز به خوابگاه ندارند در کلاس حضور پیدا کنند و سایر آنها به صورت مجازی در کلاس حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول