اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

11 طرح عمرانی در «رودان» به بهره‌برداری رسید + عکس

هم‌زمان با دومین روز از هفته دولت، یازده طرح عمرانی، خدماتی با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رودان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

11 طرح عمرانی در «رودان» به بهره‌برداری رسید + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، هم‌زمان با دومین روز از هفته دولت، یازده طرح عمرانی، خدماتی صبح امروز با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رودان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سید عبدالوهاب هاشمی در حاشیه آئین افتتاح این طرح‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان اظهار داشت: در مجموع این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر  ۶۳ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: در دومین روز از هفته دولت، طرح روشنایی معابر محلات حجت آباد و حسین آباد روستای خراجی با اعتبار ۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رودان ادامه داد: کارگاه تولید قطعات بتنی دهیاری خراجی شامل تولید جدول خیابانی و بلوک دیواری نیز با اعتبار یک میلیارد ریال افتتاح شد.

وی در ادامه از افتتاح یک واحد تولید پوشاک در روستای خیرآباد خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال برای هشت نفر ایجاد اشتغال کرده است.

هاشمی در ادامه از افتتاح طرح های عمرانی بخش جغین نیز خبر داد و تصریح کرد: در این روز هشت طرح عمرانی با اعتبار ۵۴ میلیارد در بخش جغین مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون فرماندار رودان از پارک و‌ بوستان روستای بجگوییه، پارک روستای قلعه، آسفالت راه روستایی روستای جم انبه و قلعه و کم کرت به طول پنج و نیم کیلومتر به‌عنوان پروژه‌های مورد افتتاح دهیاری‌های این بخش نام برد.

وی هم‌چنین بهره‌برداری از طرح آبرسانی به روستاهای جغین شمالی با اعتبار ۹ میلیارد ریال، طرح ارتقای سرعت اینترنت و تکمیل زیرساخت‌های مخابراتی جغین با اعتبار ۹ میلیارد ریال و کارگاه فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی نیز با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال به‌عنوان طرح‌های شاخص بخش جغین یاد کرد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول