اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انتقاد از بی‌توجهی به معادن طلا و مس ارسباران/ ضرورت تقویت زیرساخت‌های مس مزرعه اهر

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد زیرساخت‌های معدنی و اهتمام ویژه به معدن مس مزرعه اهر شد.

انتقاد از بی‌توجهی به معادن طلا و مس ارسباران/ ضرورت تقویت زیرساخت‌های مس مزرعه اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، احمد محرم‌زاده امروز در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت ملی مس ایران با اشاره به قابلیت‌های معدنی شهرستان‌های اهر و هریس بر ضرورت توجه این شرکت برای اکتشافات جدید در این شهرستان تأکید کرد.

وی در این جلسه با اشاره به قدمت تاریخی معدن مس مزرعه اهر،گفت: متأسفانه با وجود ذخایر معدنی مهم در این منطقه اهتمام لازم برای اکتشافات جدید انجام نشده است.

محرم‌زاده منطقه ارسباران را یک منطقه بکر با ظرفیت‌های مهم معدنی به‌خصوص طلا و مس ذکر کرد و خواستار اختصاص اکیپ‌های ویژه عملیاتی برای شناسایی و اکتشاف ذخایر معدنی منطقه شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس، شهرستان اهر را به جهت مرکزیت منطقه ارسباران و معین برای شهرستان‌های همجوار بیمارستان فعلی اهر را جوابگوی مراجعات در این وضعیت کرونایی نبوده و انتظار داریم شرکت ملی مس ایران در راستای وظایف اجتماعی خود کمک‌های لازم را به بیمارستان اهر و مراکز بهداشتی بنماید.

این نماینده مجلس در پایان به اشاره به مشکلات اشتغال جوانان منطقه ضرورت سرمایه‌گذاری شرکت ملی مس ایران را مورد تأکید قرار داد و اظهار امیدواری نمود با اتمام فاز اول کارخانه آهک هیدراته فاز دوم این پروژه مهم نیز آغاز شود.

انتهای پیام/60003/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول