اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

ماجرای پیگیری‌ 2 نماینده تهران در قلب خوزستان/ امید به هفت تپه بر‌می‌گردد

یکی از حلقه‌های مفقوده در بدنه تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز کشور ما یقینا «پیگیری» است. این روزها ماجرای کارگران هفت تپه که با پیگیری 2 نماینده مجلس به نتایج خوبی رسیده اهمیت پیگیری را بیشتر ملموس کرده است.

ماجرای پیگیری‌ 2 نماینده تهران در قلب خوزستان/ امید به هفت تپه بر‌می‌گردد

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: یکی از حلقه‌های مفقوده در بدنه تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز کشور ما یقینا «پیگیری» است. این همان مسئله‌ای است که نمی‌گذارد کار به نتیجه‌ای که باید برسد.

این روزها اما پرونده کارگران معترض هفت تپه که با پیگیری 2 نماینده مجلس به نتایج خوبی رسیده است اهمیت پیگیری و تلاش برای رسیدن به نتیجه مطلبوب را بیش از پیش ملموس کرده است.

ماجرا از این قرار است که 20 روز پیش سید نظام‌الدین موسوی و احمد نادری که نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم و عضو کمیسیون اصل نود هستند برای پیگیری مطالبات کارگران کارخانه نیشکر هفت تپه راهی خوزستان شدند.

 

 

این دو نماینده بعد از شنیدن سخنان کارگران و بازگشت به تهران زبان گویای آنها شدند و از پایتخت به پیگیری مطالبات به حق آنها پرداختند. 2 جلسه در تهران با نمایندگان کارگران این کارخانه برگزار شد.

 

نتایج جلسات و پیگیری‌ها نیز برای امیدوار شدن مردم اطلاع‌رسانی شد.

 

از آنها که باید گلایه و مطالبه به عمل آمد.

 

بعد از پیگیری مطالبات آنها دوباره بعد از 20 روز خود را کنار کارگران معترض که 70 روز اعتصاب کرده‌اند رساندند تا نتیجه پیگیری‌های خود را ببینند و اهدافی که محقق شده بود به کارگران اعلام کنند.

 

و اما نتیجه؛ مطمئن باشید امید به هفت تپه برمی‌گردد.

این روند نشان می‌دهد اگر مسئله را خوب بفهمیم، هدف را درست تعیین کنیم، برای رسیدن به هدف برنامه‌ریزی کنیم، گام‌ها درست و پیوسته برداریم و آنچنان که شایسته است پیگیری کنیم به نتیجه می‌رسیم. حتی اگر بدخواهانی باشند که چوب لای این چرخ بگذارند.

چه اینکه شبکه‌های معاند فارسی زبان از بی‌بی‌سی فارسی تا ایران اینترنشنال بارها و بارها نه با نیت پیگیری مطالبات آنها که برای دمیدن بر آتش خشم این کارگران و تسری آن به سایر بخش‌های جامعه‌ای که کرونا و گرمای هوای حوصله آن را سر برده خلاف جهت این دو نماینده مجلس تلاش کردند.

این شبکه‌های فارسی زبان از طرفی با استفاده از کلید واژه اعتراض سراسری برای دعوت به تجمع تلاش می‌کردند و از سوی دیگر برای برافروختن آتش خشم کارگران و ایجادالتهاب و نگرانی از تکنیک شایعه‌پراکنی استفاده می‌کردند و برای مثال مسئله ابتلا به کرونا را برجسته می‌کردند.

 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول