اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم اجرای قوی طرح «پایتخت کتاب»/ کانون‌های فرهنگی مساجد فعال‌تر شوند

امام جمعه گرمسار خواستار اجرای قوی طرح «پایتخت کتاب» شد و بر ضرورت فعال‌تر شدن کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان گرمسار تأکید کرد.

لزوم اجرای قوی طرح «پایتخت کتاب»/ کانون‌های فرهنگی مساجد فعال‌تر شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلیرضا آرامی بعدازظهر امروز در دیدار با معاون فرهنگی اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان گرمسار اظهار کرد: برنامه‌های بسیار خوبی توسط این اداره در حال اجرا است که باید باقدرت و قوت تمام پیگیری و عملیاتی شود.

وی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) افزود: اجرای طرح «پایتخت کتاب» جزو برنامه‌های بسیار مهم و ارزشمند خواهد بود و کمک شایانی به ارتقای سطح فرهنگ جامعه خواهد کرد.

امام جمعه گرمسار خواستار پیگیری و اجرای قوی طرح «پایتخت کتاب» شد و اجرای این برنامه را نشان اخلاص و هوشمندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان دانست.

آرامی خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی از مهم‌ترین شوراهای تصمیم‌گیر در زمینه مسائل فرهنگی کشور است که بیش از پیش باید به‌صورت جدی پیگیری و مصوبات آن اجرا شود.

وی خواستار تقویت و افزایش سطح کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی شد و بر ضرورت فعال‌تر شدن کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان گرمسار تأکید کرد.

امام جمعه گرمسار همچنین یکی از دروس واقعه کربلا را مقابله با ظلم و ستم دانست و تصریح کرد: واقعه کربلا دروس بسیار مهمی را برای ما به یادگار گذاشت که باید از آن بهره‌گیری و در زندگی روزمره خود استفاده کنیم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول