اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دستگیری ۱۰۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در شازند

فرمانده انتظامی شهرستان شازند از دستگیری ۱۰۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در عملیات‌های اخیر یک ماهه پلیس این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۱۰۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در شازند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس محمد عقیل سلگی اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی با هدف شناسایی و دستگیری معتادان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با جدیت در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد.

وی افزود: با توجه به نوع مطالبات شهروندان و همچنین احصاء کارشناسی انجام شده، طرح‌های مختلفی در یک ماهه گذشته در سطح شهرستان با هدف برخورد با معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند بیان کرد: در اجرای این طرح‌ها، تعداد ۱۰۷ نفر معتاد و توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر شدند و از آنان مقدار حدود ۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سلگی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در این عملیات‌ها پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه طرح مقابله با توزیع‌کنندگان مواد مخدر و هنجارشکنان به‌منظور سالم‌سازی محیط و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم با تمام توان اجرایی پلیس شهرستان استمرار خواهد داشت، خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول